فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو ایران (۱۰)

برگزاری کارگاه های آموزشی در سالن ایران خودرو

عصر خودرو- مدیریت مشارکت و توسعه کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو با هدف ارایه توان مندی های ایران خودرو در حوزه آموزش و توامندسازی در زمینه کیفیت، طراحی صنعتی، توجه به محیط زیست و.. کارگاه های آموزشی ویژه ای را در طول برگزاری نمایشگاه توانمندیهای صنعت خودرو برگزار می کند.

برگزاری کارگاه های آموزشی در سالن ایران خودرو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، آشنایی با تکنیک های پیشرفته خلاقیت و حل مساله، آشنایی با کنترل کیفیت بدنه، آشنایی با طرح تکوین و نظاارت کیفیت در طراحی و توسعه محصولات، آشنایی با هزینه یابی کیفیت، آشنایی با استاندارد سیستم مدیریت محیط زیست 14001 ویرایش 2015، آشنایی با استاندارد ارزیابی عملکرد محیط زیستی مبتنی بر استاندارد14031، رباتهای صنعتی و کاربرد آنها، روند اتوماسیون در صنعت خودرو، مدیریت ارتباط با مشتری، آشنایی با فرایند شکل دهی قطعات با استفاده از نرم افزار، سمینار نمونه سازی سریع آر.تی و آر.پی، طراحی صنعتی، فرایند طراحی خودرو و برق و الکترونیک در خودرو موضوعات و عناوین کارگاه‌های آموزشی است.

    کارگاه های آموزشی پیش بینی شده، در روزهای برگزاری نمایشگاه خودرو از روز نهم تا دوازدهم اسفندماه، در بازه زمانی ساعت 14 تا 18 در طبقه بالای غرفه بازدید مجازی سالن گروه صنعتی ایران خودرو برگزار می شود.

    گفتنی است مدیریت مشارکت و توسعه کارکنان ایران خودرو به شرکت کنندگان در این سمینار و کارگاه های آموزشی گواهی حضور اعطا می کند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط