فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور خبر داد:

دستگیری سارق حرفه ای محتویات داخل خودرو در کنگاور

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از دستگیری سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو با ۳۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق حرفه ای محتویات داخل خودرو در کنگاور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، سرهنگ حسین براری از دستگیری سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو با 30 فقره سرقت در شهرستان کنگاور استان کرمانشاه خبر داد.

    وی اظهار داشت: ماموران هنگام گشت زنی در محدوده ایست و بازرسی شهید «زنگنه» به یک دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

    براری افزود: در این خصوص یک نفر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد و در بازجوئی های انجام شده با مشاهده ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشود و به 30 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.

    فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

    براری یاداور شد: برابر استعلام انجام شده، متهم دارای 10 فقره سابقه کیفری است.

    این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال و سایر وسایل بازدارنده، مجهز و از پارک کردن اتومبیل در نقاط خلوت خودداری کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط