فونیکسریمکسبهتام

ترافیک در جاده هراز پس از چند ساعت روان شد

عصر خودرو- رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان از روان شدن ترافیک نیمه سنگین و سنگین خودروها در جاده هراز در مسیر خروجی از شهر آمل به سمت تهران از حوالی نیمه شب جمعه خبر داد.

ترافیک در جاده هراز پس از چند ساعت روان شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر خودرو» به نقل از ایرنا، علی نوری پور گفت : تردد خودروها در محدوده انتهای پارک جنگلی میرزاکوچک خان و تونل شماره یک در کیلومتر 35 و محدوده پل ورودی روستا لاسم در کیلومتر 90 جاده هراز تا شهر گزنک در مسیر رفت به تهران از عصر جمعه نیمه سنگین وسنگین بود.
    وی اضافه کرد : حجم بالای خودروهای عبوری در مسیر آمل به تهران و نیز در مناطقی از مسیرکم عرض جاده هراز از جمله انتهای پارک جنگلی میرزاکوچک خان ، بعد از تونل اول ترافیک چندصد متری ایجاد کرده بود.
    نوری پور گفت : به علت حجم بالای تردد و ترافیک سنگین خودروها در روزهای پایانی هفته در جاده هراز محدودیت های ترافیکی از روز پنجشنبه اعمال شد که تا بامداد شنبه ادامه خواهد داشت.
    وی افزود : درعین حال گشت های پلیس راه آمل و ماموران راهداری و هلال احمر در مناطق حساس ترافیکی جاده هراز حضور دارند و درجهت روان سازی ترافیک این جاده تلاش می کنند.
    نوری پور گفت : در مدت اعمال محدودیت های ترافیکی پایان هفته تردد کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان سوخت و موادغذایی فاسد شدنی ممنوع است.
    رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان به رانندگانی که قصد تردد در جاده هراز را دارند ، توصیه کرد که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت و به توصیه های ایمنی مأموران پلیس راه ، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توجه کنند.
    وی یادآورشد : رانندگان باید در طول مسیرجاده هراز حوصله و صبر بیشتری داشته باشند تا از بروز خطرات احتمالی جلوگیری شود.

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو