فونیکسریمکسبهتام

رئیس هیئت اتومبیلرانی استان همدان:

نفرات برتر مسابقات آفرود در همدان مشخص شدند

عصر خودرو- رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان همدان گفت: نفرات برتر مسابقات قهرمانی خودروهای دو دیفرانسیل آفرود در همدان مشخص شدند.

نفرات برتر مسابقات آفرود در همدان مشخص شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، علی‌اصغر جهانیان در همدان با اشاره به مسابقات آفرود اظهار داشت: مسابقات قهرمانی خودروهای دو دیفرانسیل آفرود در پیست شهید مفتح استان همدان برگزار شد.

    وی افزود: این مسابقات با حضور 18 شرکت‌کننده آقا و 3 شرکت‌کننده خانم در چهار کلاس آزاد، چهار سیلندر کاربراتور، شش سیلندر کاربراتور برگزار شد.

    رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان همدان با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: در پایان این رقابت‌ها در کلاس آزاد حمیدرضا طهماسبی، شش سیلندر کاربراتور ایوب جعفری، چهار سیلندر محمد چینه کش و در بخش بانوان الهه کرمی نفرات اول شد.

    جهانیان خاطرنشان کرد: همچنین در پایان این مسابقات نفرات اول تا سوم با اهدا جوایز نقدی و لوح تقدیر شدند.

    وی با اشاره به مسابقات آفرود بیان کرد: آفرود سبکی از رانندگی است که مخصوص شرایط سخت و جاده‌های بیابانی است و ماشین‌های دو دیفرانسیل و باقدرت بدنی مناسب تنها می‌توانند در این زمینه فعالیت کنند.

    رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان همدان یادآور شد: این مسابقات به‌طور عمده در مسیرهای خاکی، گلی، صخره‌ای و ناهموار شنی و کویری برگزار می‌شود همچنین اکثر خودروهای شرکت‌کننده در این مسابقات از نوع شاسی‌بلند همچون لندرور، رنجرور، نیسان پاترول، میتسوبیشی پاجرو و تویوتا لندکروز هستند.

    جهانیان بابیان اینکه برنامه‌های متعددی در تقویم ورزشی 95 برای رشد بیشتر این رشته تدارک دیده‌شده است، گفت: هیئت برنامه‌های مختلفی ازجمله برگزاری مسابقات موتورکراس، اتومبیلرانی سرعت، رالی نقشه‌خوانی، برگزاری کلاس‌های آموزشی، برپایی نمایشگاه خودروهای کلاسیک، کلاس‌های مربی‌گری و داوری و همچنین مسابقات کارتینگ را در تقویم ورزشی خود دارد.

    وی عنوان کرد: همچنین برگزاری کلاس‌های آموزش متعدد جزو ارکان هیئت در سال 95 است تا در امر مهم آموزش نیز موفقیت‌های لازم را کسب کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط