فونیکسریمکسبهتام

جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته و تعطیلی یکشنبه

عصر خودرو- وزارت راه و شهرسازی وضعیت جاده‌های کشور برای تعطیلات آخر هفته و تعطیلی روز یکشنبه هفته آینده را اعلام کرد.

جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته و تعطیلی یکشنبه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، طبق اعلام این وزارتخانه در روزهای منتهی به تعطیلات اخیر تقریبا اکثر جاده‌های اصلی کشور به روی مسافران باز خواهند بود و جز چند محور که به دلیل محدودیت‌های جوی همچنان مسدود هستند، بسیاری از محورهای اصلی امکان جابه‌جایی مسافران را خواهند داشت.

    طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی از ساعت 12 روز چهارشنبه تا ساعت 24 روز یکشنبه تردد کلیه موتورسیلکت‌ها در محورهای کرج به چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و برعکس ممنوع خواهد بود.

    همچنین تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روزهای جمعه و یکشنبه مورخ 21 و 23 اسفندماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت 17 تا 24 روزهای جمعه و یکشنبه از 15 کیلومتری مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

    همچنین طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کندوان – هراز و فیروزکوه ممنوع بوده و تنها ماشین‌های سنگین حامل مواد سوختی و فاسد‌شدنی اجازه تردد در آنها را خواهند داشت. همچنین در محور آستارا به اردبیل و برعکس نیز در روز یکشنبه از ساعت هشت الی 24 کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها اجازه تردد ندارند.

    همچنین وزارت راه و شهرسازی شش محور مواصلاتی را نیز به دلیل مسائل جوی مسدود اعلام کرده است:

    محورهای پونل به خلخال، شمشک به دیزین، سروآباد به پاوه، گنج‌نامه به تویسرکان، سی‌سخت به بیده و چالوس به مرز‌ن‌آباد (مسیر شمال به جنوب) به دلیل مداخلات جوی تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

    همچنین محورهای آزاد‌راه تهران – قم، بزرگراه کرج – هشتگرد و آزاد‌راه کرج – قزوین در برخی از نقاط به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای با محدودیت تردد روبه‌رو خواهند بود.

    همچنین وزارت راه و شهرسازی آمار پرترافیک‌ترین جاده‌های کشور در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرده که براساس آن سه محور کرج – تهران، قزوین – کرج و تهران – کرج ترافیک بیش از 100 هزار خودروی سواری را ثبت کردند و پس از آنها نیز دو راه منتهی به پایتخت یعنی تهران به پاکدشت و تهران به شهریار قرار گرفته‌اند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو