فونیکسریمکسبهتام

اعلام محدودیت‌های ترافیکی نوروز۹۵

عصر خودرو- رئیس پلیس راه راهور نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه‌ای محدودیت‌های ترفیکی را که از ۲۶ اسفند ۹۴ تا ۱۵ فروردین ۹۵ در جاده‌های کشور اجرا می‌شود، اعلام کرد.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی نوروز۹۵
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از نسیم آنلاین، براساس این اطلاعیه، عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمام آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها و جاده‌هایی که ضرورت ایجاب کند، ممنوع است.

    همچنین در تمام جاده‌های برون‌شهری که در این ایام ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود، عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا مستثنی است. ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌شود که مقررات یکطرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می‌شود یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در تاریخ 13فروردین در همه مسیرهای برون‌شهری کشور ممنوع است. برخی از این محدودیت‌ها در محور‌های پرتردد به شرح زیر است:

    در محور کرج - چالوس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت15:00 روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است.همین محدودیت در مسیر برعکس یعنی کرج به سمت مرزن‌آباد روزهای 4، 6، 13 و 14فروردین95 از ساعت 12 تا 3 بامداد وجود خواهد داشت.

    در محور هراز نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت13 روزهای 5، 6، 12، 13 و 14/1/95 تا 2بامداد روزهای بعد از رودهن به آب اسک ممنوع و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت15 این روزها تا ساعت2 بامداد روزهای بعد از آب اسک تا رودهن (محدوده مشا) به‌صورت یکطرفه انجام می‌شود.

    در محور فیروزکوه تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت 8 روز پنجشنبه مورخ27/12/94 تا ساعت 2 بامداد روز یکشنبه مورخ 8/1/95 و از ساعت 8 روز چهارشنبه مورخ95/1/11  تا ساعت 12 ظهر روز یکشنبه مورخ 95/1/15 از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

    درصورت نیاز به اعمال محدودیت‌های پیش‌بینی نشده در محورهای تحت پوشش استان‌ها، روسای قرارگاه‌های پلیس راه استان با هماهنگی پلیس راه ناجا و به‌صورت مقطعی و منطقه‌ای با درنظر گرفتن فرصت کافی برای اطلاع‌رسانی تصمیمات مقتضی اتخاذ می‌کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو