فونیکسریمکسبهتام

نصب تابلوهای نشاندهنده موقعیت مکانی در بزرگراه های تهران

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: به منظور تسهیل تردد شهروندان در معابر بزرگراهی پایتخت در اطلاع از موقعیت مکانی خود، تابلوهای نشاندهنده موقعیت مکانی(کیلومتر شمار) برای نشان دادن مسافت طی شده از مسیر در طول این معابر نصب می شود.

نصب تابلوهای نشاندهنده موقعیت مکانی در بزرگراه های تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سیدجعفر  تشکری هاشمی افزود: نصب این تابلوها از ابتدای مسیر بزرگراهی آغاز و تا پایان مسیر، موقعیت مکانی را برحسب کیلومتر طی شده نشان می دهد.

    وی با اشاره به اینکه نصب این تابلوها در معابر بزرگراهی برون شهری مرسوم است اظهار کرد: اجرای این طرح همچنین موجب تسهیل دسترسی شهروندان به نقاط و آدرس های مورد نظر هنگام تردد در معابر بزرگراهی پایتخت خواهد شد.

    معاون شهردار تهران تصریح کرد: همچنین در صورت بروز مشکل فنی برای خودرو و یا هرگونه سانحه رانندگی، افراد می توانند با استفاده از این تابلوها موقعیت دقیق مکانی خود را به گروههای امداد رسان اعلام کنند.

    به گفته هاشمی تشکری، از سوی دیگر با نصب این تابلوها شهروندان براحتی می توانند مشکلات موجود در طول مسیرهای بزرگراهی را براساس موقعیت جغرافیایی مشخص شده، به نهادها و دستگاههای متولی گزارش کنند.

    وی خاطرنشان کرد: به طور حتم اجرای این طرح موجب بهبود روند خدمت رسانی دستگاههای امدادی از جمله اورژانس، امداد خودرو، آتش نشانی و مجموع عوامل خدمات شهری در معابر بزرگراهی خواهد شد.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار کرد: به منظور اجرای این طرح، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اقدام به نصب تابلوهایی کیلومتر شمار(موقعیت یاب) با فاصله مکانی یک کیلومتر و یا در صورت لزوم کمتر از یک کیلومتر در طول بزرگراههای پایتخت می کند.
    به گفته وی، این تابلوها با ابعاد مشخص و یکسان در طول بزرگراه ها بر روی ریفیوژ میانی(مانع جداکننده مسیر) نصب خواهد شد.

    شهر تهران در مجموع دارای 555 کیلومتر معبر بزرگراهی است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو