فونیکسریمکسبهتام

شرایط جذاب مدیران خودرو برای بازار شب عید

عصر خودرو- یک خودروساز ایرانی که اقدام به تولید برخی خودروهای ام وی ام و چری می کند شرایط ویژه ای را برای فروش برخی محصولات خود در آستانه سال جدید معرفی کرده است.

شرایط جذاب مدیران خودرو برای بازار شب عید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، مدیران‌خودرو ام‌وی‌ام 110S را در دو مدل comfort و luxury پیش‌فروش می‌کند. این پیش‌فروش به دو صورت نقد و اقساط و موعد تحویل خودرو اردیبهشت 95 است. امکان صلح در هر دو صورت فروش نقدی و اقساطی وجود دارد و خریدار می‌تواند در صورت تمایل ام‌وی‌ام پیش‌خرید شده را به شخص دیگری منتقل کند.
    فروش نقدی با دو پیش‌پرداخت
    مدل comfort، 29 میلیون و 700 هزار تومان قیمت دارد. مبلغ پیش‌پرداخت‌ها 5 میلیون و 940 هزار تومان و در دو نوبت یکی زمان ثبت‌نام و تا پایان سال جاری و دیگری فروردین سال 95 است.
    قیمت مدل luxury این خودرو 31 میلیون و 700 هزار تومان است. با پیش‌پرداخت‌های 6 میلیون و 430 هزار تومانی که در زمان ثبت‌نام و فروردین سال 95 دریافت می‌شود.
    فروش اقساطی در چهار بازه زمانی
    مدیران‌خودرو در پیش‌فروش اقساطی ام‌وی‌ام‌ 110S در مدل comfort، 2 میلیون و 970 هزار تومان در پیش‌پرداخت اول و به هنگام ثبت‌نام دریافت می‌کند و همین مبلغ را به عنوان پیش‌پرداخت دوم در فروردین سال 95 می‌گیرد. پیش‌پرداخت سوم پس از کسر سود مشارکت، مبلغی حدود هفت میلیون می‌شود که در زمان تحویل خودرو از خریدار گرفته می‌شود. مدیران باقی مبلغ را که معادل 14 میلیون و 850 هزار تومان است در اقساط 12 یا 18 یا 24 و یا 30 ماهه دریافت می‌کند که البته بهره این وام نیز به مجموعه اقساط اضافه می‌شود.
    در مدل Luxury این خودرو مدیران پیش‌پرداخت‌های اول و دوم را که به ترتیب در زمان ثبت‌نام و فروردین سال 95 گرفته می‌شود 3 میلیون و 170 هزار تومان تعیین کرده است. پرداخت سوم نیز پس از کسر سود مشارکت مبلغی حدود 7 میلیون و 600 هزار تومان است و در زمان تحویل خودرو گرفته می‌شود. وام مدیران به خریداران اقساطی مدل luxury، مبلغ 15 میلیون و 850 هزار تومان است. این وام به اضافه بهره آن در اقساط 12، 18، 24 و 30 ماهه دریافت می‌شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو