فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل ترافیک شهرداری بندرعباس مطرح کرد

اتخاذ تدابیر ویژه ترافیکی در مبادی ورودی شهر پیش از ایام نوروزی

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس گفت: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس در روزهای پایانی سال، نصب و نوسازی تجهیزات ترافیکی مورد نیاز سطح شهر را در دستور کار خود قرار داد.

اتخاذ تدابیر ویژه ترافیکی در مبادی ورودی شهر پیش از ایام نوروزی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، محمدرضا کهوری‌زاده اظهار کرد: تجهیزات کنترل ترافیک، رسانه‌هایی هستند که از طریق آنها مهندسین حمل و نقل با رانندگان ارتباط برقرار می‌کنند و در واقع تمامی قوانین مقررات و دستورالعمل‌های عملی و عملیاتی باید از طریق استفاده از این ابزار منتقل شوند که یکی از این ابزارها تابلو‌های ترافیکی و راهنمای مسیر است.

    وی افزود: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس با هدف تلاش برای بهبود عبور و مرور در شهر و به منظور جابجایی ایمن، سریع و راحت مسافران نوروزی و شهروندان، از ابتدای اسفندماه سال جاری اقدام به نصب و نوسازی تجهیزات ترافیکی در مبادی ورودی و مناطق پرترافیک سطح شهر نموده است.

    مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: همچنین عملیات اجرایی خط‌کشی، تابلوگذاری، ایمن‌سازی و سایر موارد ترافیکی و حمل و نقلی به صورت رسمی آغاز شده است.

    کهوری با اشاره به اهمیت تابلوهای راهنمای مسیر در ایام نوروز برای راهنمایی مسافران نوروزی، گفت: در این راستا نظافت و مرمت این تابلوها و علائم ترافیکی سطح شهر، شست وشوی تابلوهای راهنمای مسیر و خط‌کشی‌های محوری و عابر پیاده، ایمن‌سازی کمپ‌های گردشگری، ایمن‌سازی مبادی ورودی و خروجی شهر و مسیرهای پرتردد مانند بلوار ساحلی از جمله اقدامات ترافیکی مورد نظر برای فرارسیدن سال‌نو است.

    وی در ادامه ابراز داشت: تعداد زیادی از تجهیزات ترافیکی معیوب شامل سرعت‌گیر‌های پلاستیکی، جداکننده‌های پلاستیکی و فلزی، استوانه‌های پلاستیکی، بشکه ایمنی، گل میخ، تابلو‌های راهنمایی و رانندگی با تجهیزات نو جایگزین و نصب گردید.

    کهوری‌زاده در پایان بیان کرد: اجرای سرعتگاه آسفالتی در برخی از معابر طبق ابلاغ معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری در دستور کار سازمان و مناطق سه‌گانه شهرداری قرار گرفته است و عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو