فونیکسریمکسبهتام

بهره برداری از یک پارکینگ طبقاتی در آبادان آغاز شد

عصر خودرو- امروز با حضور جمعی از مردم ومسئولان شهری آبادان، بهره برداری از پارکینگ طبقاتی در چهار راه امام خمینی(ره) به طرف بلوار ساحلی این شهرستان آغاز شد.

بهره برداری از یک پارکینگ طبقاتی در آبادان آغاز شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، شهردار آبادان پیش از ظهر امروز پنج شنبه در این آئین گفت: طبق قولی که به شهروندان برای ساخت یک پارکینگ طبقاتی در دل بازار ته لنجی ها و مرکزشهر با مشارکت بخش خصوصی داده شد، این کار در کوتاهترین زمان ممکن و بدون تاخیر ساخته و امروز به بهره برداری رسید.

    محمود رضا شیرازی با اشاره به پیش بینی ساخت این مجتمع در هفت طبقه شامل دو طبقه تجاری (همکف و اول) و پنج طبقه برای پارک خودرو افزود: این مجتمع دارای دو هزار و 200 مترمربع مساحت و 14 هزار مترمربع زیربنا است که بخش پارکینگ خودرویی آن ظرف مدت 6 ماه مهیا شد.

    وی با بیان اینکه بخش تجاری آن تا 6 ماه دیگر تکمیل و به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: پنج طبقه مربوط به پارک خودروها، امروز تکمیل و تحویل شهرداری شده ضمن آنکه از دو بخش تجاری (به دلیل تکمیل نشدن) به طور استثنا در نوروز امسال به عنوان پارکینگ استفاده می شود.

    به گفته وی، در زمان حاضر ظرفیت پارک 700 خودرو به طور همزمان در این پارکینگ وجود دارد.

    شهردار آبادان با اشاره به اینکه این پارکینگ با مشارکت بخش خصوصی به انجام رسیده است، بر لزوم لزوم همکاری و حمایت از سرمایه گذاران بومی تاکید کرد.

    شیرازی همچنین گفت: پارکینگ خلیج فارس که در دهانه ورودی خیابان امام واقع شده طبق اعلام پیشین سرمایه گذار بخش خصوصی، ساخت و تکمیل آن ظرف مدت دو سال به اتمام می رسد که طبق برنامه ریزی انجام شده در 5 مهر سال آینده (سالروز شکست حصر آّبادان)  و پس از تکمیل واحدهای تجاری اش به بهره برداری می رسد.

    وی با بیان اینکه سرمایه گذاری بومی امکان انجام بهتر امور را دارد، افزود: شهردار و شورای اسلامی شهر از کارهای مشابه توسط بخش خصوصی استقبال می کنند.

    شیرازی ضمن تقدیر از شورای اسلامی شهر برای پشتیبانی و حمایت از شهرداری اظهار کرد: مجتمع الماس جنوب که بخش پارکینگ آن اکنون به بهره برداری رسیده است طبق گفته سرمایه گذار به طور کاملا هوشمند خواهد بود.

    وی با اشاره به برآورد هزینه 32 میلیارد تومانی هزینه کرد بخش خصوصی برای ساخت و تکمیل این مجتمع تصریح کرد: سرمایه گذار پروژه تاکنون 25 میلیارد تومان در این مجموعه هزینه کرده است. سهم آورده شهرداری در این پروژه مشارکتی پروانه ساختمانی به ارزش پنج میلیارد تومان و 450 متر مربع زمین بود که به یک هزار و 800 متر مربع زمین سرمایه گذار افزوده شد.

    شهردار آبادان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کسانی که بنا به دلائلی قصد دارند تا پای شهرداری تهران و سایر شهرداریها را برای انجام کارها به آبادان باز کنند، بیایند و این کار بزرگ شهرداری و شورای شهر را ببینند، درس عبرت بگیرند و الگو برداری کنند.

    شیرازی افزود: این پروژه نشان می دهد که شهرداری و شورا اهل و پای کار هستند و کارها طبق روال انجام می شود. اگر مشکلی هست در سازمانهای خودشان است، پس بروند و مشکل را در آنجا حل کنند.

    وی اظهار کرد: پس از رکوردی که در ساخت پل کابلی در 14 ماه بر جای گذاشته شد ساخت این پارکینگ در مدت زمان 6 ماه، یک رکورد دیگر به شمار می رود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو