فونیکسریمکسبهتام

خبرهای نوروزی ترافیکی(۸۴)

ترافیک سنگین در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع)

جاده‌ها لغزنده است

عصر خودرو- فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) خبر داد و گفت: جاده‌ها با بارش برف و باران لغزنده است و مسافران نوروزی باید موارد ایمنی را رعایت کنند.

ترافیک سنگین در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع)
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، سیاوش محبی در شرق استان تهران از ترافیک سنگین در محورهای امام رضا (ع)، فیروزکوه و هراز خبر داد و اظهار داشت: ترافیک در این سه محور سنگین است، اما روانی ترددها را در محورهای مواصلاتی امام رضا (ع) به سمت مشهد مقدس و محور فیروزکوه و هراز به سمت استان‌های شمالی شاهد هستیم.

    وی افزود: با توجه به بارش باران در محور امام رضا (ع) و همچنین به علت بارش باران و برف در ارتفاعات، محورهای فیروزکوه و هراز جاده بسیار لغزنده است و با توجه به کاهش اصطحکاک لاستیک‌های خودروها با سطح آسفالت، احتمال بروز تصادف وجود دارد.

    فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: توصیه می‌شود که در این شرایط، رانندگان با رعایت همه اصول ایمنی رانندگی و با سرعت مطمئنه حرکت کرده و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

    محبی با بیان اینکه مسافران لازم است که تجهیزات زمستانی و ایمنی به‌ویژه زنجیر چرخ، پوشاک گرم، تغذیه و مواد غذایی و ... را به همراه داشته باشند، ادامه داد: وضع جوی در تمام محورهای مواصلاتی شرق استان تهران ابری و با بارندگی برف و باران همراه است.

    وی در خصوص حجم ترافیک از ابتدای سال تاکنون گفت: بار ترافیکی در روز گذشته سنگین بود اما در بعد از سال تحویل ترافیک نیمه سنگین را شاهد بودیم و از صبح امروز نیز شاهد ترافیکی سنگین در محورهای شرق استان تهران هستیم.

    فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: در مدت آغاز سفرهای نوروزی، با توجه به همکاری خوب رانندگان قانون‌مند و تلاش شبانه‌روزی همکاران ما در پلیس‌راه، سانحه خاصی به وقوع نپیوسته است.

    محبی بیان کرد: تمام مأموران پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران به صورت آماده‌باش و با تمامی امکانات و تجهیزات در محورهای مواصلاتی در طول شبانه‌روز حضوری فعال و مستمر دارند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو