فونیکسریمکسبهتام

خبرهای نوروزی و ترافیکی (۹۲)

محور چالوس بازگشایی شد

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان البرز گفت: محور چالوس که صبح امروز به دلیل بارش شدید برف به مدت یک ساعت مسدود شده بود، بازگشایی شد.

محور چالوس بازگشایی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از نسیم، سرهنگ رضا اکبری در گفتگویی با اعلام خبر بازگشایی محور کرج - چالوس اظهار کرد: صبح امروز (سه شنبه) به دلیل بارش برف شدید این محور مسدود شد.

    وی در ادامه با تاکید بر اینکه محور چالوس، صبح امروز به مدت یک ساعت مسدود شده بود، گفت: خوشبختانه با تلاش تیم های راهداری و نیروهای پلیس راه این محور ساعتی پیش بازگشایی و تردد از سر گرفته شده است.
    ترافیک در آزاداره تهران - کرج سنگین است

    اکبری با اشاره به اینکه در حال حاضر در محدوده کندوان تا پیچ سرهنگ شاهد بارش برف هستیم از رانندگانی که قصد عبور از محور کرج - چالوس را دارند خواست زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

    رئیس پلیس راه استان البرز در ادامه با اعلام وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان البرز افزود: در حال حاضر ترافیک در محور کرج - چالوس سنگین و تردد با کندی انجام می شود.

    وی در ادامه اضافه کرد: ترافیک از میدان امیرکبیر تا تونل شماره پنج و همچنین از محدوده شهرستانک تا کندوان از جنوب به شمال سنگین است.
    تردد بیش از یک میلیون و 385 هزار خودرو از محورهای استان

    وی ترافیک در آزاداره تهران - کرج - قزوین را نیمه سنگین اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ترافک در محدوده پل فردیس نیمه سنگین و در دیگر محدوده های آزادراه عادی و روان است.

    در پایان گفتنی است؛ طبق اعلام اداره کل حمل و نقل و پایانه های مسافربری استان البرز، روز گذشته یک میلیون و 385 هزار و 110 تردد در محورهای استان انجام شده است.

    طبق آمار ارائه شده در آزادراه کرج – تهران و بالعکس 253 هزار و 481 تردد، در آزادراه کرج – قزوین و بالعکس 122 هزار و 864 تردد، در محور کرج – چالوس و بالعکس 167 هزار و 84 تردد انجام شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو