فونیکسریمکسبهتام

خبرهای نوروزی و ترافیکی (۱۰۱)

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور

راهها باز است

عصر خودرو- مرکز مدیریت راه های کشور روز سه شنبه اعلام کرد:براساس تصاویر دریافتی از دوربینهای نظارتی،سامانه های ترددشمار وگشتهای شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به استثنای محورهای مسدود و ممنوع مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد درآنها به روال عادی درجریان است.

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا ، محور هراز از ظهر امروز سه شنبه بدلیل بارش برف سنگین تا اطلاع بعدی مسدود شد.
    ماموران راهداری استان تهران در حال بازگشایی این محور هستند و مسافران می توانند از محور فیروزکوه به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.
    همچنین محور شمشک به دیزین نیز به دلیل بارش شدید برف تا اطلاع بعدی بسته است.
    با توجه به لغزندگی و ترافیک نیمه سنگین در برخی از جاده ها از هموطنان خواسته شده که با صبر و حوصله رانندگی کنند تا شاهد وقوع تصادفات دلخراش نباشند.
    به رانندگان و مسافرانی که قصد تردد در جاده های کوهستانی کشور را دارند نیز توصیه شده با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی در خصوص ادامه بارش باران و کاهش دما، تجهیزات ، امکانات مناسب گرمایشی و آذوقه کافی به همراه داشته باشند.
    براساس اطلاعیه مرکز مدیریت راههای کشور ،در شبانه روز گذشته، مجموع تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 1722 ترددشمار فعال درمحورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 5.8 درصد افزایش را نشان می دهد.
    در این مدت همچنین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین صفر درصد ، اوج تردد بین ساعات 17 الی 18 وکمترین تردد بین ساعات 3 الی 4 صبح صورت پذیرفته است.
    هموطنان با آگاهی از این موضوع می توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.
    سامانه تلفن گویای 141 نیز بصورت شبانه روزی آماده ارائه اطلاعات در خصوص وضعیت ترافیک جاده های کشور است.
    براساس پیش بینی سازمان هواشناسی بارش باران و برف که از روزهای گذشته در بیشتر نقاط کشور آغاز شده است همچنان ادامه دارد.
    این سازمان هواشناسی همچنین اخطار داده است که بدنبال بارش باران و برف در بیشتر مناطق کشور ، احتمال آبگرفتگی معابر ،سیلابی شدن مسیلها ،رودخانه ها و اختلال در تردد جاده های کوهستانی وجود دارد.
    براساس پیش بینی سازمان هواشناسی در روز سه شنبه در استانهای بوشهر، هرمزگان، خوزستان، فارس، یزد، اصفهان، قم، شمال خراسان رضوی و جنوب کرمان باران همراه با رعد و برق و وزش باد و در استانهای گلستان، مازندران، خراسان شمالی، سمنان، لرستان، همدان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی و دامنه های البرز در قزوین، البرز و تهران باران و برف می بارد .
    در روز چهار شنبه بارش باران و برف در شرق مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی؛ بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد در خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان
    همچنین روزهای سه شنبه و چهار شنبه در کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و از بعد از ظهر روز سه شنبه و طی روز چهارشنبه در قزوین، البرز، قم و تهران وزش باد شدید پیش بینی می شود.
    سازمان هواشناسی توصیه کرده برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم بکار گرفته شود.
    اولین سامانه بارشی براساس پیش بینی سازمان هواشناسی روز یکشنبه/ نخستین روز سال 95 /از شمال غرب وارد کشور شد و موجب بارش در بیشتر استانهای کشور شده است.
    بارش نزولات جوی تا اواخر روز چهارشنبه هفته جاری در بیشتر نقاط کشور پیش بینی شده است .

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو