فونیکسریمکسبهتام

خبرهای نوروزی و ترافیکی (۱۱۹)

محدودیت‌های ترافیکی در همه محورهای مازندران

عصر خودرو- رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیک سنگین در همه محورهای مازندران گفت: با توجه به تعطیلات نوروزی و تسهیل در تردد وسایل نقلیه محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان مازندران اعمال می‌شود.

محدودیت‌های ترافیکی در همه محورهای مازندران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»به نقل از فارس، جعفر محمدنژاد درباره وضعیت راه‌های مازندران در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر در تمامی محورهای مازندران شاهد ترافیک سنگین هستیم.

    وی با اشاره به اینکه سطح محورهای مازندران خشک است و مشکل خاصی وجود ندارد، افزود: با توجه به تعطیلات نوروزی و تسهیل در تردد وسایل نقلیه محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان اعمال می‌شود.
    رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج ـ چالوس ممنوع است، یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه 6 فروردین ماه 95 تا ساعت 3 بامداد روز شنبه هفتم از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز جمعه 6 فروردین تا ساعت 3 بامداد روز شنبه از 15 کیلومتری مرزن‌آباد (دزبن) به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

    این مسئول با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی در محور هراز، اضافه کرد: تردد انواع کامیون تا ساعت 2 بامداد روز هشتم فروردین‌ماه سال 95 از محور هراز ممنوع اعلام شده است.
    محمدنژاد بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه روزهای پنج‌شنبه 5 و جمعه 6 فروردین ماه از ساعت 13 تا 2 بامداد از رودهن به آب‌اسک ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا ساعت 2 بامداد از آب‌اسک به رودهن به‌صورت یک‌طرفه است.

    وی اضافه کرد: تردد انواع تریلی و کامیون تا ساعت 2 بامداد روز هشتم فروردین 95 از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.
    رئیس پلیس راه مازندران با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

    محمدنژاد در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هم‌وطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو