فونیکسریمکسبهتام

افزایش کرایه‌های بخش حمل و نقل عمومی از ۱۵ فروردین

عصر خودرو- عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: مصوبه افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی از ۱۵ فروردین ۹۵ اجرا می‌شود و در صورت افزایش کرایه‌ها قبل از این تاریخ با متخلفان برخورد می‌شود.

افزایش کرایه‌های بخش حمل و نقل عمومی از ۱۵ فروردین
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، ابوالفضل قناعتی عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران، از ارسال مصوبه افزایش کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی در سال 95 در روزهای پایانی سال گذشته به فرمانداری تهران خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه فرمانداری تهران نسبت به این مصوبه ایرادی نگرفته است بالطبع مصوبه اشاره شده از 15 فروردین ماه اجرا خواهد شد.

    قناعتی تصریح کرد: مصوبه افزایش کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی از 15 فروردین 95 اجرا خواهد شد و اجرای آن قبل از این زمان غیرقانونی است و شهروندان می‌توانند با شماره 1888 تخلفات را اعلام کنند.

    عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: شورای شهر تهران در سال 95 افزایش کرایه‌ها در اتوبوس‌های بخش عمومی را تا 35 درصد، خصوصی تا 15 درصد را افزایش داده است ضمن اینکه قیمت بلیت تک‌سفره مترو 700 و دو سفره 1100 تومان خواهد بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط