فونیکسریمکسبهتام

۲۵ کشته و مجروح، در سه حادثه ترافیکی

عصر خودرو- سخنگوی اورژانس کشور از بروز سه تصادف در محورهای خنج به اوز، خاش به زاهدان و لار به بستک در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: در مجموع ۲۵ نفر طی این سه حادثه کشته و مجروح شدند.

۲۵ کشته و مجروح، در سه حادثه ترافیکی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، مجتبی خالدی  ضمن اشاره به آخرین آمار ماموریت‌های اورژانس کشور در 24 ساعت گذشته، گفت:

    در 24 ساعت گذشته 9129 عملیات توسط پرسنل اورژانس کشور انجام شد که از این تعداد 1919 مورد مربوط به حوادث ترافیکی و 7210 مورد مربوط به حوادث غیر ترافیکی بوده است. به طور کلی در روز گذشته 1685 مصدوم حوادث ترافیکی را به بیمارستان‌ها منتقل و 207 نفر نیز در محل حادثه درمان شدند.

    وی افزود: تعداد افراد فوت شده تا این لحظه 28 نفر گزارش شده است. تعداد کل مراجعات به ایستگاههای سلامت اورژانس 4670 مورد بوده است که 1000 مورد برای بیماری‌های قلبی و 104 مورد درمورد بیماری‌های تنفسی بوده‌است.

    به گفته خالدی از ابتدای طرح، اورژانس کشور تاکنون 83 پرواز هوایی داشته‌است که 44 مورد از این آنها مربوط به حوادث ترافیکی بوده است. سایر موارد نیزمربوط به بیماری‌های داخلی، بیماران بدحال قلبی، تنفسی و همچنین مادران باردار پرخطر بود.

    سخنگوی اورژانس کشور اضافه کرد: در مجموع 94 نفر در حوادث ترافیکی و 35 نفر را در حوادث غیر ترافیکی توسط بالگردهای اورژانس به بیمارستان‌های سراسر کشور منتقل شده‌اند.

    سه حادثه، 25 کشته و مجروح

    خالدی همچنین در خصوص مهم‌ترین حوادث ترافیکی 24 ساعت گذشته نیز گفت: روز گذشته یک دستگاه خودروی 405 و یک دستگاه ایسوزو در محور خنج به اوز در ساعت 15:06 دقیقه بعد ازظهر با یکدیگر برخورد کردند. این حادثه پنج کشته و یک مصدوم در پی داشت.

    وی ادامه داد: همچنین برخورد یک دستگاه کامیون و پراید با یکدیگر، در محور خاش - زاهدان 7 نفر مصدوم و سه نفر کشته شدند. در محور لار به بستک نیز در ساعت 1:10 بامداد، یک دستگاه پژوی 206 واژگون شد. طی این حادثه هفت نفر مصدوم شدند که حال یک بیمار نیز وخیم گزارش شده است.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو