فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۱۶۵۴»

هوای تهران در شرایط سالم قرار دارد

عصر خودرو- معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: امروز نیز میزان غلظت آلاینده‌ها در هوای شهر تهران در حد مجاز گزارش شده است و به این ترتیب هوای تهران در شرایط سالم قرار دارد.

هوای تهران در شرایط سالم قرار دارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، محمد رستگاری  در خصوص آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران گفت: بر اساس آخرین اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران میزان غلظت آلاینده‌ها در هوای شهر تهران در حد مجاز گزارش شده است.

    وی ادامه داد: میزان غلظت آلاینده‌های با قطر کمتر از 2.5 میکرون در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 بر روی عدد 56 قرار دارد که نشان‌دهنده شرایط سالم هوای تهران است.

    معاون محیط زیست استان تهران گفت: از ابتدای سال تا کنون 3 روز هوای پاک و 5 روز هوای سالم را در تهران شاهد بودیم که نسبت به سال‌های گذشته شرایط بهتری را نشان می‌دهد.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط