فونیکسریمکسبهتام

رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر:

محمد علیزاده طی اجرای کنسرت، به کمپین ملی نه به تصادفات جاده‌ای پیوست

عصر خودرو:رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر، با اشاره به پیوستن محمد علیزاده خواننده محبوب کشور طی اجرای کنسرتی در مازندران به کمپین ملی «نه به تصادفات جاده‌ای»، گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی حدود ۳۵۰ هزار مسافر از تست رایگان قند و فشار خون بهره‌مند شدند.

محمد علیزاده طی اجرای کنسرت، به کمپین ملی نه به تصادفات جاده‌ای پیوست
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، مسعود حبیبی، اظهار داشت: از ابتدای اجرای شانزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، بیش از 4 میلیون و 500 هزار مسافر به پست‌های ثابت و سیار جوانان هلال‌احمر مراجعه کرده و بیش‌تر از 350 هزار تست قند و فشار خون رایگان انجام شده است.

    وی افزود: 210 هزار نفر از خیمه‌های نماز و 287 نفر از فضای دوستدار کودک، بهره‌مند شدند، همچنین 5 میلیون و 551 هزار و 938 عدد نقشه امدادی، کتاب، سی‌دی و بروشور میان مسافران نوروزی توزیع شده و 43 هزار و 773 جوان هلال‌احمری به صورت نفر روز در اجرای شانزدهمین دوره طرح ملی سلامت مسافران نورزی مشارکت داشته‌اند.

    رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر با بیان اینکه تاکنون چهره‌های مشهور زیادی همچون قوی‌ترین مرد جهان، بازیکن ملی‌پوش تیم والیبال در شهر گنبد، وزیر کشور، معاون رئیس‌جمهور و... به کمپین ملی « نه به تصادفات جاده‌ای » پیوسته‌اند، خاطرنشان کرد: محمد علیزاده خواننده محبوب کشور نیز طی اجرای کنسرتی در مازندران به این کمپین ملی پیوسته است و امیدواریم شاهد کاهش هرچه بیش‌تر تصادفات جاده‌ای به‌ویژه در سیزدهم فروردین باشیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرخودرو (http://telegram.me/asrekhodro) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط