فونیکسریمکسبهتام

خبرهای ترافیکی نوروزی (۱۸۹)

لغو محدودیت ترافیکی محورهای هراز و کندوان تا اطلاع بعدی

چالوس و هراز دو طرفه است

عصر خودرو- رییس مرکز کنترل ترافیک راههای پلیس راه کشور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد .

لغو محدودیت ترافیکی محورهای هراز و کندوان تا اطلاع بعدی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به بارش برف و باران در 15 محور مواصلاتی کشور گفت بر اساس آخرین گزارش های دریافتی در حال حاضر در کلیه محورهای اصلی کشور تردد به صورت عادی و روان است

    وی افزودهمچنین بر اساس آخرین گزارش ها از وضعیت جوی در حال حاضر در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، تهران، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، مازندران و همدان بارش برف و در برخی از محورهای استان های اصفهان، خراسان جنوبی و رضوی، قم، گلستان و گیلان بارش باران را شاهد هستیم.

    رحمانی با اعلام اینکه  در کلیه محورهای اصلی کشور تردد به صورت عادی و روان در جریان است.خاطر نشان کرد  بر اساس آخرین گزارش ها از وضعیت جوی در حال حاضر در برخی از محورهای استان های اردبیل، زنجان، کردستان، همدان، البرز، تهران، قزوین، گلستان و مازندران بارش برف و در برخی از محورهای استان های اصفهان، خراسان رضوی، قم و گیلان بارش باران گزارش شده است.

    وی به مسدود شدن موقتیمحور زنجان-طارم به دلیل بارش برف و کولاک خبرداددو گفت تلاش برای بازگشایی این محور پرتردد با همکاری عوامل راهداری همچنان ادامه دارد و درحال حاضر با بازگشایی یک لاین تردد به صورت محدود در این محور جریان دارد .

    پلیس راه ناجا اعلام کرد: محور زنجان - طارم در استان زنجان که به دلیل بارش برف وکولاک مسدود شده بود بازگشایی شد.
    رییس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور در ادامه گفت محدودیت ترافیکی محورهای هراز و کندوان تا اطلاع بعدی لغو شد.

    همچنین، در برخی از محورهای استان های آذرشرقی ،اردبیل،همدان،خراسان رضوی وشمالی، کردستان، قزوین، مازندران، مرکزی، گلستان، البرزوتهران بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان های خراسان جنوبی ،سمنان، ،قم وگیلان بارش باران را شاهد هستیم.

    رحمانی گفت در حال حاضر تردد در محورهای منتهی به شهر تهران پرحجم و در مابقی محورهای اصلی کشور به صورت عادی و روان است
    در برخی از محورهای استان های آذر بایجان شرقی، البرز، لرستان، کردستان، کرمانشاه، تهران، خراسان رضوی، قزوین، مازندران، همدان و گلستان بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان های اصفهان، خراسان شمالی،سمنان،مرکزی،گیلان وقم بارش باران را شاهد هستیم.
    وی در پایان از رانندگان در خواست کرد در صورت تردد در محورهای برفگیر حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و با سرعت مطمئنه تردد کنند.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرخودرو (http://telegram.me/asrekhodro) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.http://telegram.org

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو