فونیکسریمکسبهتام

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خبر داد:

بهره برداری از بزرگترین پارکینگ زیرزمینی پایتخت تا ۲ سال آینده

عصر خودرو- معاون فنی و عمرانی شهردار تهران از بهره برداری از بزرگترین پارکینگ زیرزمینی پایتخت تا ۲سال آینده خبر داد.

بهره برداری از بزرگترین پارکینگ زیرزمینی پایتخت تا ۲ سال آینده
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، علیرضا جاوید با بیان این که مشکلی در نگهداشت سازه ­های تونلی از نظر فنی و بهره­ برداری وجود ندارد، گفت: برای نگهداشت تونل های شهری 2 موضوع مهم فنی و نگهداری در هنگام بهره برداری اهمیت ویژه ای دارد.

    وی ادامه داد: در بحث فنی مربوط به نگهداشت تونل های شهری مسائل مربوط به بهسازی و ساماندهی خود سازه های تونل مورد توجه قرار می گیرد که طبیعتا معاونت فنی و عمران شهرداری، سازمان عمران شهری و مناطق مربوطه شهر تهران موضوع پایش سازه‌ای این تونل‌ها را برعهده دارند و هرجا که لازم باشد اقدامات موضوعی انجام می شود.

    جاوید تاکید کرد: در بحث نگهداشت تونل های شهری به جز مسئله نشت آب در تونل توحید -که اقدامات لازم در خصوص رفع این مشکل نیز انجام شده است- مشکل خاصی در حوزه نگهداری سازه‌های تونلی نداشتیم.

    وی در ادامه با اشاره به مسئله نگهداری از سازه های تونلی در هنگام بهره‌برداری نیز یادآور شد: در کل بهره برداری از این تونل‌ها برعهده شرکت کنترل ترافیک و مناطقی است که این سازه ها  در محدوده  آنها قرار دارند. شرکت کنترل ترافیک شهر تهران بهره برداری ترافیکی، مانیتورینگ و سیستم ITS این تونل‌ها را رصد می کند و در صورت بروز مشکلاتی در این زمینه ها اقدامات لازم را انجام می دهند.

    معاون فنی و عمرانی شهردار تهران گفت: توسعه فضاهای زیرسطحی در قالب مجتمع‌های خدماتی و پارکینگ یکی از برنامه‌هایی است که در دنیا تجربه شده و تهران نیاز داشت تا از این تجربه‌های بین ‌المللی استفاده کند. اولین تجربه  شهرداری تهران در کنار بوستان ملت در حد فاصل تونل نیایش و پردیس ملت با ساخت پروژه طبقاتی ای تحت عنوان پارکینگ پردیس ملت تجربه شد.

    جاوید با بیان اینکه اکنون طراحی این پروژه به پایان رسیده و عملیات اجرایی آن نیز آغاز شده است؛ بیان کرد: این پروژه اکنون پیشرفت 20 درصدی داشته و طبق پیش بینی های انجام شده تا 2 سال آینده به بهره‌برداری می رسد.

    به گفته وی این مجتمع دارای 4000 واحد پارکینگی است و شهروندانی که با خودروهای خود وارد تونل نیایش می شوند نیز می توانند وارد این پارکینگ شده و یا از داخل این پارکینگ از تونل نیایش خارج شوند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو