فونیکسریمکسبهتام

بزرگراه یادگار امام به بزرگراه شهیدکاظمی برسد

عصر خودرو- رییس شورای شهر تهران ابراز امیدواری کرد که شهرداری تهران بزرگراه یادگار امام (ره) را به بزرگراه‌های شهید کاظمی و فتح وصل کند.

بزرگراه یادگار امام به بزرگراه شهیدکاظمی برسد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، مهدی چمران امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه زیرگذر جوادیه، با بیان اینکه محله جوادیه از قدیمی‌ترین محلات پایتخت است، گفت: زمانی که پل جوادیه افتتاح شد، مردم گلایه‌های زیادی داشتند؛ چراکه ایجاد این پل باعطولانی شدن مسیر دسترسی‌شان به محله شده بود که با تلاش زیاد، پس از مدت طولانی این زیرگذر سرانجام ایجاد شد.

    وی با بیان اینکه امیدوارم پروژه بهسازی میدان راه‌آهن و اطراف آن نیز بزودی پایان یابد، گفت: شهرداری تهران در حوزه گسترش فضای سبز این منطقه اقدامات خوبی انجام داده است.

    رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه مدیریت شهری به مناطق جنوبی به دلیل عقب‌ماندگی‌های بیشتر توجه ویژه‌ای دارد، گفت: اصلاحات بیشتری در مناطق جنوبی ایجاد می‌شود تا عقب‌ماندگی‌های گذشته جبران شود. آرزو دارم علاوه بر گسترش مترو، بزرگراه یادگار امام (ره) نیز به این منطقه برسد.

    چمران افزود: می‌توان بزرگراه یادگار امام (ره) را با ایجاد پل‌های روگذر که هم ارزان‌قیمت است و هم از نظر طبیعی بدون نیاز به تاسیسات گرانقیمت، نور و تهویه را تامین می‌کند به شهید کاظمی و بزرگراه فتح وصل کرد، گفت: امیدواریم در این منطقه همانند بزرگراه امام علی (ع) که پروژه‌ای ارزشمند در شهر تهران است، بزرگراه یادگار امام (ره) نیز ادامه یابد.

    رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه شهر تهران بدون برنامه گسترش یافته است، گفت: بعضا دیده شده که محله‌ای جزو تهران نبوده، اما با کمک افراد سودجو و با ایجاد یک خیابان 10 متری، این محله را به تهران چسبانده‌اند و این باعث ایجاد دردسر شده است و امیدواریم بتوانیم اقدامات مهمی در این راستا انجام دهیم؛ چراکه با وجود تمام اقدامات انجام شده، از شرایط فعلی راضی نیستیم و باید با تلاش بیشتر به اهداف بهتری دست یابیم.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو