فونیکسریمکسبهتام

استاندار خراسان شمالی خبر داد:

بهره‌برداری از قطعات باند دوم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان در ۹۵

عصر خودرو- استاندار خراسان شمالی اظهار امیدواری کرد که در سال ۹۵ چندین قطعه از پروژه باند دوم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان به بهره‌برداری برسد.

بهره‌برداری از قطعات باند دوم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان در ۹۵
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، سید علی‌اکبر پرویزی بعد از ظهر امروز در نشست خدمات سفر استان خراسان شمالی اظهار کرد: محور ارتباطی بجنورد به جنگل گلستان از محورهای پرترافیک محسوب می‌شود.

    وی افزود: شمار زیادی از زائران و مسافران از جاده بجنورد به جنگل گلستان تردد می‌کنند از این رو ضرورت دارد تا این پروژه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

    نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تصریح کرد: مسئولان استان هم برای اجرا و تکمیل این طرح مهم راهسازی در خراسان شمالی که باعث کاهش تصادفات می‌شود، توجه لازم را دارند.

    پرویزی با اشاره به شمار سوانح جاده‌ای در طرح نوروزی امسال در استان گفت: البته بخش قابل توجهی از علل بروز این تصادفات عامل انسانی بوده که از این رو لازم است تا رسانه‌ها در خصوص علل بروز این سوانح رانندگی پرداخته و کنکاش کنند.

    وی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم افزایش مدت ماندگاری مسافران عبوری از استان تاکید کرد و گفت: به طور قطع افزایش مدت ماندگاری مسافران در خراسان شمالی به اقتصاد استان کمک می‌کند که باید راهکارهای آن بررسی و اجرایی شود.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی هم در این نشست بیان داشت: امسال فعالیت‌ها و اقدامات خوبی از سوی دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر انجام شد که قابل تقدیر است.

    محمد حسین علی‌نیا بیان داشت: این مهم در نتیجه وفاق و همدلی اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان محقق شد.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی هم به توزیع 267 هزار مورد اقلام معرفی استان اشاره کرد و گفت: این اقلام در سطح پایگاه‌های راهنمایان نوروزی در اختیار مسافران قرار گرفت.

    محمد سویدانلویی با اشاره به لزوم معرفی هر چه بیشتر استان برای جذب گردشگر، تصریح کرد: میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی تاکنون در نمایشگاه‌های مختلف حضور یافته است.

    استان خراسان شمالی در مسیر قطب زیارتی شرق کشور مشهد مقدس و قطب سیاحتی شمال قرار دارد.

    بر اساس آمارها سالانه 20 میلیون نفر از جاده‌های خراسان شمالی تردد می‌کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط