فونیکسریمکسبهتام

سخنگوی شورای شهر اردبیل:

افزایش کرایه تاکسی در اردبیل غیرقانونی است

عصر خودرو- سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: هرگونه افزایش کرایه تاکسی‌ در این شهر غیرقانونی است و هیچ راننده‌ای حق ندارد به افزایش خودسرانه دست بزند.

افزایش کرایه تاکسی در اردبیل غیرقانونی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، ولی نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: قرار است شورای سازمان تاکسیرانی با بررسی همه‌جانبه شرایط صاحبان تاکسی، نرخی را به صورت یک رقم رند به شورا و فرمانداری ارائه کند تا بعد از بررسی، تصویب نهایی مبنی بر افزایش کرایه تاکسی‌ها و اتوبوس‌های شهری انجام شود.

    وی تصریح کرد: به هیچ وجه شورای شهر تاکنون در این زمینه مصوبه‌ای نداشته اما ما نیز قبول داریم که تنوع در کرایه تاکسی‌ها گاه حساب و کتاب‌ها را با مشکلاتی روبه‌رو می‌کند.

    سخنگوی شورای شهر اردبیل با یادآوری اینکه باید نرخ کرایه تاکسی‌ها متناسب با مسیرها و وضعیت ترددی روزانه‌ مردم و با توجه به مطالبه صاحبان تاکسی اعمال شود، گفت: به زودی با تصویب نرخ‌های جدید آنها را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

    پروژه‌های روناک و داروپخش را فعال می‌کنیم

    عضو شورای شهر اردبیل در مورد پروژه‌های نیمه‌تمام در سطح شهر اردبیل که به صورت مشارکتی اجرایی می‌شوند، افزود: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام جزء اولویت‌های اساسی است که در این باب با رفع مشکل برخی از این پروژه‌ها روند اجرایی آنها سرعت می‌گیرد.

    نعمتی با یادآوری اینکه پروژه روناک در مراحل تکمیل خود با مشکلات حقوقی روبه‌رو شده که امیدواریم هم موانع و مشکلات حقوقی شهرداری و هم سرمایه‌گذار در این پروژه برطرف شود، بیان کرد: سرعت اجرای این پروژه در سال 95 جزء درخواست‌ها و مطالبات شورای شهر است.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: اگر با سرمایه‌گذار فعلی نسبت به حل مشکل به توافق رسیدیم، کار را ادامه می‌دهیم وگر نه نسبت به انتخاب سرمایه‌گذاران جدید در تکمیل این پروژه توافق می‌کنیم.

    نعمتی در مورد پروژه داروپخش و پل قدس نیز ادامه داد: نه تنها اجرای این پروژه حذف نشده بلکه در دستور کار شورا و شهرداری است که امیدواریم پل قدس با انتخاب پیمانکار و تجهیز کارگاه به سرعت عملیات اجرایی آن آغاز شود.

    وی در مورد بهسازی رودخانه بالیقلو گفت: با توجه به اینکه قرار بود در حد فاصل خیابان عطایی تا میدان قدس بهسازی بالیقلو انجام شود، در کنار اجرای این بخش پروژه ساماندهی بالیقلو که البته قسمتی از آن به دلیل تداخل احداث پل قدس باقی می‌ماند، ما ساماندهی رودخانه بالیقلو را در مسیر پل یعقوبیه تا زرناس امسال شروع می‌کنیم.

    نعمتی تغییرات اعمال شده در بودجه سال 95 شهرداری را با رایزنی شورای شهر محدود اعلام کرد و افزود: تغییرات در پروژه‌های کلی انجام نشده و تنها در توسعه و پیاده‌روسازی، پازل‌کاری، بازگشایی چندین محله، روکش آسفالت و توسعه برخی فرهنگسراها تغییراتی را اعمال کردیم

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو