فونیکسریمکسبهتام

ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

عصر خودرو- وزارت راه و شهرسازی ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی ۱۸ تا ۲۰ فروردین‌ماه در محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳:۰۰
    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، براساس اعلام این وزارتخانه در تعطیلات آخر هفته برخی جاده‌ها به دلیل محدودیت‌های جوی، برخی به دلیل وضعیت کارگاه اجرایی و برخی به دلیل محدودیت‌های ترافیکی نسبت به رفت‌وآمد برخی از وسائل نقلیه محدودیت و یا ممنوع بودن خواهند داشت.

     

    براساس اعلام وزارت راه و شهرسازی تردد موتورسیلکت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه تا ساعت 24 روز جمعه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

     

    همچنین تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران از ساعت 17:30 تا 24 همان روز از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد به سمت کرج نیز یکطرفه خواهد بود.

     

    همچنین طبق اعلام این وزارتخانه تردد انواع تریلر در محورهای کندوان – هراز و فیروزکوه ممنوع خواهد بود، البته در دو محور هراز و فیروزکوه تریلرها و کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد‌شدنی اجازه تردد خواهند داشت.

     

    همچنین وزارت راه و شهرسازی شش جاده را به دلیل مداخلات جوی مسدود اعلام کرده است. براین اساس محورهای پونل به خلخال، شمشک به دیزین، سروآباد به پاوه، گنج‌نامه به تویسرکان، رودان به بندرعباس و سی‌سخت به بیده تا اطلاع ثانوی اجازه تردد به هیچ یک از وسائل نقلیه را نمی‌دهند.

     

    همچنین وزارت راه و شهرسازی آمار تردد‌ها در 24 ساعت گذشته در جاده‌های گذشته را اعلام کرده که براساس آن تردد در فاصله ساعت‌های 18 تا 19 پرترافیک‌ترین و ساعات 3 الی 4 صبح نیز کم‌ترافیک‌ترین آمار را به ثبت رساندیده است.

     

    همچنین در 24 ساعت گذشته به ترتیب آزاد‌راه‌های کرج به تهران، کرج به قزوین، قزوین به کرج، تهران به کرج و تهران به شهریار نیز پرترافیک‌ترین محورهای مواصلاتی کشور را تشکیل می‌دهند و در فهرست 10 جاده پرتردد تماما محورهای مواصلاتی وجود دارد که دور تا دور پایتخت کشیده شده‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو