فونیکسریمکسبهتام

تردد یک طرفه از مرزن آباد به کرج

افزایش تردد وسایل نقلیه درمحورهای مواصلاتی

عصر خودرو- ‌مرکز مدیرت راه های کشور اعلام کرد:‌ بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی‌ از هزار و ۷۳۰ دستگاه تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری، طی ۲۴ ساعت گذشته، تردد وسایل نقلیه نسبت به یک روز قبل از آن در محورهای مواصلاتی کشور یک درصد افزایش یافت.

افزایش تردد وسایل نقلیه درمحورهای مواصلاتی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مرکز مدیریت راه های کشور، در این مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌های برون شهری 17 درصد‌ و اوج تردد آنها بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد نیز بین ساعات 3 الی 4 بامداد انجام شده است.
    ‌آزادراه کرج- تهران، آزادراه تهران- کرج‌،‌‌‌ آزادراه کرج- قزوین‌، آزادراه ‌قزوین- کرج‌،‌ ‌آزادراه‌ ‌‌‌تهران- قم‌‌‌، ‌‌آزادراه ‌قم- تهران‌‌، آزادراه ساوه- ‌تهران‌، آزادراه تهران- ساوه، مسیر پاکدشت- تهران‌ و تهران- پاکدشت، محور تهران- شهریار و محور جاجرود- تهران در این مدت بیشترین تردد را در راه های کشور به خود اختصاص دادند.
    بر اساس این گزارش، تردد وسایل نقلیه در محور کندوان‌ از ساعت 14 تا 24 روز جمعه بیستم فروردین از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد از ساعت 17:30 تا 24 روز جمعه، از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌ طرفه خواهد بود.
    ‌تردد موتور‌سیکلت تا ساعت 24:00 روز جمعه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع بوده و تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در این مسیرها خواهد بود.
    در محور کندوان‌ تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 و 30 دقیقه تا ساعت 24 همان روز از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن‌) به سمت کرج به صورت یک‌ طرفه خواهد بود.
    همچنین در محور کندوان تردد برای انواع تریلر‌، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس همچنان ممنوع است. در محور هراز‌ نیز تردد همه تریلرها از ساعات هشت صبح روز جمعه تا ساعت 24 ممنوع ‌خواهد بود.
    در محور فیروزکوه‌ نیز تردد همه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت هشت صبح تا 24 روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع‌ است.
    طبق گزارش مرکز مدیرت راه های کشور محور پونل - خلخال واقع در استان‌های گیلان و اردبیل به دلیل بارش شدید برف و کولاک تا اطلاع بعدی‌ مسدود است و محور شمشک - دیزین واقع در استان‌های البرز و تهران‌‌ تا اطلاع بعدی به دلیل بارش برف و باران و احتمال ریزش کوه‌ مسدود‌ خواهد بود.
    ‌محور سروآباد - پاوه ‌واقع در استان کردستان‌ به دلیل بارش شدید باران،‌ ریزش کوه و نبود ایمنی کافی و محور گنجنامه - تویسرکان ‌واقع در استان همدان‌ تا اطلاع بعدی با توجه به شرایط جوی و صعب العبور بودن مسیر مسدود اعلام ‌شده است.
    محور رودان- بندرعباس (مسیر رفت)‌ واقع در استان هرمزگان‌ تا اطلاع بعدی به دلیل ریزش کوه مسدود و هدایت بار ترافیکی از مسیر برگشت به صورت دو طرفه امکانپذیر ‌است. محور سی سخت - بیده‌ واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز تا اطلاع بعدی‌ با توجه به کوهستانی و برفگیر بودن و نبود ایمنی کافی مسیر مسدود خواهد بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو