فونیکسریمکسبهتام

مشکل کمبود پارکینگ‌ شهر تهران یک شبه و یک ساله حل نمی‌شود

عصر خودرو- عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مشکل کمبود پارکینگ‌ شهر تهران یک شبه و یک ساله حل نمی‌شود بلکه برای این امر باید به دنبال یک راهکار اساسی بود.

مشکل کمبود پارکینگ‌ شهر تهران یک شبه و یک ساله حل نمی‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، اسماعیل دوستی عضو شورای اسلامی شهر تهران   با اشاره به کمبود پارکینگ در شهر تهران اظهار داشت: این امر یک مشکل جدی برای شهرداری و شورا بوده به همین دلیل به دنبال یک راهکار اساسی برای حل این موضوع هستیم.

    وی با تاکید بر این‌که موضوع کمبود پارکینگ‌های شهر تهران یک شبه و یک ساله حل نمی‌شود، افزود: با استفاده از یک فرهنگ درست در خصوص پارکینگ‌های شهر تهران می‌توان این موضوع را تا حدودی حل کرد چرا که بیشتر افراد که در منازل خود دارای پارکینگ شخصی هستند به دنبال استفاده از پارکینگ‌های خود نبوده و خودروهای خود را مقابل منازل خود پارک می‌کنند.

    عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در خصوص این امر باید فرهنگ‌سازی جدی صورت گیرد چرا که برای این امر با مشکلات زیادی روبرو هستیم.

    دوستی با بیان این‌که باید از زیرساخت‌ها برای رفع کمبود پارکینگ استفاده شود، یادآور شد: خوشبختانه در خصوص این امر راهکارهای خوبی صورت گرفته اما بسیار ضعیف است و هنوز اتفاق مهمی در خصوص رفع کمبود در شهر رخ نداده است.

    وی به ساخت پارکینگ در میادین بزرگ شهر تهران مانند انقلاب، جمهوری، راه‌آهن، هفت تیر،ولی‌عصر(عج) و... اشاره کرد و گفت: این میادین جزء پرتردد ترین میادین شهر هستند.

    عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این‌که به علت عدم نقدینگی، تکمیل زیرساخت‌ها با مشکل روبرو است، تصریح کرد: فعلا وضعیت پارک خودروهای شهر به صورت دوبله و سوبله می‌ماند تا یک فکر اساسی برای حل این موضوع شود.

    دوستی با بیان این‌که باید در ورودی‌های شهر پارکینگ‌هایی با ظرفیت بالا ساخته شود ،گفت: اگر در ورودهای غرب و شرق پارکینگ‌هایی ساخته شود افراد می‌توانند خودروهای خود را در این پارکینگ‌ها گذاشته و با وسایل حمل و نقل عمومی وارد تهران شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو