فونیکسریمکسبهتام

رئیس اداره ورزش کوهبنان خبر داد:

برگزاری همایش دوچرخه‌سواری پدربزرگ‌ها در کوهبنان

عصر خودرو- رئیس اداره ورزش و جوانان کوهبنان گفت: همایش دوچرخه‌سواری پدربزرگ‌ها به مناسبت هفته سلامت در کوهبنان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش دوچرخه‌سواری پدربزرگ‌ها در کوهبنان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، منصور جعفری صبح امروز در جمع مسئولان هیأت‌های ورزشی این شهرستان اظهار داشت: بدون شک سلامتی در زندگی تک‌تک افراد جامعه نقش مهمی ایفا می‌کند و می‌تواند در نهایت منجر به جامعه سالم و عاری از بیماری شود.

    رئیس اداره ورزش و جوانان کوهبنان ادامه داد: برای رسیدن به این مهم فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی از طریق خبرگزاری‌ها، مطبوعات و رسانه‌های جمعی و شبکه‌های مجازی و پیشگیری برای داشتن جامعه‌ای سالم از طریق جلب مشارکت و همکاری عمومی باید مد نظر باشد.

    وی خاطرنشان کرد: در طول سال باید با اجرای برنامه‌های متنوع به منظور تامین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت افراد جامعه برنامه‌ریزی شود و فقط به برنامه‌های هفته سلامت بسنده نشود.

    جعفری بر ایمنی مواد غذایی تاکید کرد و افزود: باید همکاری مستمر و مداوم بین کشاورزان، تولیدکنندگان، فروشندگان و مصرف‌کنندگان مواد غذایی وجود داشته باشد و متخصصان بهداشت نیز با جدیت بر امور مربوط به تغذیه نظارت کنند.

    رئیس اداره ورزش و جوانان کوهبنان بیان داشت: همواره باید سلامت جسمی، روانی و اجتماعی افراد مد نظر باشد و افراد جامعه ضمن پیشگیری از حوادث و شیوع بیماری‌ها، سلامت خود را مد نظر داشته باشند و همواره بر محور زندگی سالم حرکت کنند.

    وی نواختن زنگ سلامت در مدارس شهرستان، برگزاری مسابقات تنیس با همکاری هیأت انجمن‌های ورزشی، برگزاری همایش دوچرخه‌سواری پدربزرگ‌ها با همکاری هیأت دوچرخه‌سواری شهرستان را از جمله برنامه‌های هفته سلامت در کوهبنان عنوان کرد.

    رئیس اداره تربیت‌بدنی آموزشگاه‌های کوهبنان خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات مینی‌والیبال دختران، پیاده‌روی بانوان، برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی و کوهپیمایی کارمندان از جمله برنامه‌های مهمی است که در هفته سلامت انجام می‌شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط