فونیکسریمکسبهتام

شرکت ۱۷ تیم خارجی در تور دوچرخه سواری ایران -آذربایجان

عصر خودرو- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از حضور ۱۷ تیم خارجی از چهار قاره جهان در رقابت های تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان خبر داد.

شرکت ۱۷ تیم خارجی در تور دوچرخه سواری ایران -آذربایجان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، جمشید نظمی با بیان اینکه تیم های مزبور به همراه چهار تیم داخلی در سی و یکمین دوره تور نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران - آذربایجان رکاب می زنند، افزود: دو تیم از اتریش، دو تیم از چین، دو تیم از مالزی و تیم هایی از کشورهای آلمان، هلند، آمریکا، ژاپن، چین تایپه، قزاقستان، کویت و تیم های ملی هنگ کنگ، سوریه، مغولستان و تیم حرفه ای دراپاک استرالیا در این دوره از مسابقات شرکت می کنند.
    وی اظهار کرد: تیم های شهرداری و پتروشیمی تبریز، پیشگامان کویر یزد و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران نیز در سی و یکمین دوره تور نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران - آذربایجان حضور خواهند داشت.
    نظمی در خصوص احتمال افزایش تیم های خارجی شرکت کننده در این تور گفت: تیم حرفه ای روسیه و دو تیم نیمه حرفه ای دیگر نیز برای حضور اعلام آمادگی کرده اند که در حال بررسی شرایط حضور این تیم ها هستیم.
    به گفته وی، تمامی استانداردهای فنی و ایمنی یو سی آی (اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری) در تور ایران – آذربایجان رعایت خواهد شد.
    نظمی ادامه داد: با به کارگیری آخرین استانداردهای اتحادیه دوچرخه سواری ( UCI ) در بخش رقابت های جاده ای و تورهای نیمه حرفه ای پارسال، شاهد حفظ جایگاه این تور از منظر نمایندگان در سال های آتی و حتی ارتقای آن به سطح حرفه ای خواهیم بود.
    وی افزود: موضوع اسکان رکابزنان و کادر فنی و اجرایی در بهترین شرایط ممکن در شهرها، امنیت بسیار بالای مسیر مسابقات توسط راهنمایی و رانندگی، حضور داوران مجرب اروپایی و خارجی در کنار داوران بین المللی ایرانی و هماهنگی تمامی ارگان ها و نهادهای هر سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل نوید برگزاری رقابتی در سطح بالا را می دهد.
    به گزارش ایرنا، 'اروین کیست ماکر' از کشور هلند به عنوان کمیسر ارشد و ' اوله اولسن ' از کشور دانمارک به عنوان افسر آنتی دوپینگ برای حضور در سی و یکمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از سوی UCI طی نامه رسمی معرفی شده اند.
    سی و یکمین دوره تور نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران - آذربایجان 24 تا 29 اردیبهشت ماه در مجموع به مسافت 1004.6 کیلومتر در شش مرحله در مسیر استان های آذربایجان غربی، اردبیل و آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.
    مرحله اول در مسیر تبریز به ارومیه به مسافت 162.4 کیلومتر، مرحله دوم در مسیر ارومیه به منطقه آزاد تجاری ارس به مسافت 209.4 کیلومتر ، مرحله سوم در مسیر منطقه آزاد تجاری ارس به تبریز به مسافت 139.9 کیلومتر انجام خواهد شد.
    مرحله چهارم این رقابت ها روز 27 اردیبهشت در مسیر تبریز به سرعین به مسافت 198.2 کیلومتر برگزار و رکاب زنان وارد استان اردبیل خواهند شد و در مرحله پنجم مسیر سرعین به پیست اسکی سهند در تبریز به مسافت 180.7 کیلومتر برگزار خواهد شد.
    مرحله نهایی و ششم تور ایران - آذربایجان روز 29 اردیبهشت در تبریز و مقابل لاله پارک به مسافت 114 کیلومتر انجام خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو