فونیکسریمکسبهتام

آموزش و پرورش فارس:

خودرو حامل دانش آموزان در صندوق عقب، سرویس مدرسه نیست

عصر خودرو- اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فارس سه شنبه در پی انتشار تصویری در شبکه های مجازی با موضوع حمل دانش آموزان در صندوق عقب یک خودرو اعلام کرد که این خودرو سرویس مدرسه نیست و متعلق به پدر یکی از دانش آموزان است.

خودرو حامل دانش آموزان در صندوق عقب، سرویس مدرسه نیست
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، در تصویر انتشار یافته در نرم افزارهای ارتباطی تلفن همراه یک خودرو پراید 141 در حالی که چهار دانش آموز دختر را در صندوق عقب خود سوار کرده است، دیده می شود.
    روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فارس در این باره اعلام کرد: تصویری در برخی کانال های مجازی با زیرنویس 'سرویس مدارس منطقه بیرم فارس' منتشر شده که موضوع از طریق اداره آموزش و پرورش منطقه بیرم مورد بررسی قرار گرفت و پیگیری حاکی از این بوده که این خودرو سرویس مدرسه نبوده است.
    دراین اطلاعیه آمده است: راننده این خودرو پدر یکی از دانش آموزان بوده و قصد آوردن فرزند خود از آموزشگاه به منزلش را داشته و پس از مشاهده دانش آموزانی که درحال عزیمت به منزل خود بودند براساس تقاضای فرزند خودش و سایر همکلاسی های فرزندش که طبیعتا برخی نیز از اقوام و خویشاوندان وی بوده اند، آنها را سوار کرده است.
    این اطلاعیه افزوده است: راننده این خودرو با این نگاه که فاصله کمی بین مدرسه و منزل این دانش آموزان وجود دارد تصور هرگونه خطر را از این عمل خود دور دانسته بود.
    در این اطلاعیه همچنین آمده است: مسئولان اداره آموزش و پرورش بیرم ضمن شناسایی این راننده مراتب اعتراض خود را نسبت به این رفتار که سلامت دانش آموزان را به خطر انداخته و به هیچ عنوان مورد تایید آموزش و پرورش نیست به وی اعلام کرده اند.
    بیرم از توابع شهرستان لارستان در 380 کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط