فونیکسریمکسبهتام

اجرای کمربندی جنوبی ورامین در ۳ فاز؛

پروژه‌ای که به جنگ ترافیک شهر ورامین می‌رود

عصر خودرو- پروژه کمربندی جنوبی ورامین یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهری منطقه بوده که در سه فاز انجام می‌شود و قرار است تأثیر به سزایی را در کاهش بار ترافیکی خیابان‌ها و معابر اصلی ورامین بگذارد.

پروژه‌ای که به جنگ ترافیک شهر ورامین می‌رود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، شهر ورامین به دلیل هم‌جواری با پایتخت و برخورداری از ظرفیت‌های ویژه جغرافیایی، طبیعی و مذهبی، شاهد رشد روزافزون جمعیت است.

    رشد روزافزون جمعیت در ورامین و درگیر بودن این شهرستان با پدیده مهاجرت، سبب افزایش تعداد وسایل نقلیه و متعاقب آن، بالا رفتن بار ترافیکی در معابر و خیابان‌های شهری شده است.

    مدیران شهری ورامین طی سال‌های اخیر تلاش فراوانی را برای کاهش بار ترافیکی با تغییر هندسی برخی معابر و خیابان‌ها و یا اعمال برخی محدودیت‌های ترافیکی انجام داده‌اند.

    کاهش بار ترافیکی هدف اجرای کمربندی جنوبی

    در این میان اجرای پروژه کمربندی جنوبی شهر ورامین به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم در کاهش بار ترافیکی منطقه، از سال 90 در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

    مدیران شهری ورامین اعتقاددارند که این پروژه مهم، می‌تواند زمینه کاهش بار ترافیکی را در معابر و خیابان‌های پرتردد شهری منطقه فراهم آورد.

    به گفته مسئولان، قرار است پروژه کمربندی جنوبی ورامین در سه فاز انجام شود که فاز نخست آن زیرسازی و آسفالت شده و هم‌اکنون تکمیل فاز دوم کمربندی هدف شهرداری و شورای اسلامی ورامین است.

    تکمیل کمربندی جنوبی از مهم‌ترین پروژه‌های شهری است

    سید رضا احمدی رییس شورای اسلامی شهر ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای پروژه کمربندی جنوبی منطقه اظهار داشت:تکمیل پروژه کمربندی جنوبی ورامین یکی از اهداف شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین است.

    وی افزود: کمربندی جنوبی شهر ورامین یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهری منطقه بوده که نقش مهمی را در کاهش بار ترافیکی شهر خواهد داشت.

    احمدی ادامه داد: مجموعه شورای اسلامی شهر ورامین از تسریع در تکمیل پروژه کمربندی جنوبی ورامین به‌منظور خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم دیار 15 خرداد حمایت می‌کند.

    رییس شورای اسلامی شهر ورامین گفت: تکمیل این پروژه می‌تواند مشکلات ترافیکی در ورامین را کاهش داده و حمل‌ونقل را در این منطقه بهبود بخشد.

    پروژه کمربندی جنوبی ورامین در 3 فاز انجام می‌شود

    علی حیدریان، شهردار ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به عزم مدیریت شهری ورامین برای تسریع در پروژه کمربندی جنوبی این منطقه اظهار داشت: پروژه کمربندی جنوبی شهر ورامین به‌منظور کاهش بار ترافیکی در معابر و خیابان‌های پرتردد شهری کلید خورده است.

    وی افزود: طی سال‌های اخیر این پروژه با موانع و مشکلاتی روبرو بود که شهرداری ورامین برای حل این مشکلات، اقدامات لازم را انجام داده است.

    شهردار ورامین گفت: جلسات متعددی برای بررسی و حل مشکلات و موانع موجود بر سر راه این پروژه برگزارشده و از ظرفیت‌های ممکن برای به نتیجه رسیدن پروژه کمربندی جنوبی شهر ورامین استفاده خواهد شد.

    فاز دوم کمربندی جنوبی ورامین تا پایان فعالیت شورای شهر کنونی به اتمام می‌رسد

    حیدریان با اشاره به انجام پروژه کمربندی جنوبی ورامین در سه فاز گفت: پروژه کمربندی جنوبی ورامین در سه فاز انجام می‌شود که فاز نخست آن تا امر آباد آسفالت شده است.

    شهردار ورامین با تشریح فاز دوم پروژه کمربندی جنوبی ورامین تأکید کرد:فاز دوم کمربندی جنوبی نیز تا میدان پلیس و کهنه گل ادامه خواهد داشت که هم‌اکنون زیرسازی‌های لازم در حال انجام است.

    وی بیان داشت: تلاش داریم تا فاز دوم پروژه کمربندی جنوبی شهر ورامین را تا پایان دوره شورای اسلامی به اتمام رسانده و زمینه استفاده مردم و شهروندان را نیز فراهم آوریم.

    حیدریان تأکید کرد: تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین آن است که پروژه کمربندی جنوبی در کم‌ترین زمان ممکن آماده‌شده و در اختیار مردم قرار بگیرد، چراکه نقش مهمی را در کاهش بار ترافیکی خواهد داشت.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو