فونیکسریمکسبهتام

رئیس پایانه های حمل و نقل غرب گیلان خبر داد:

توزیع ۲۰۰کلاه ایمنی در بین موتورسواران ۱۰ روستای صومعه سرا

عصر خودرو- رئیس پایانه های حمل و نقل غرب گیلان با اشاره به اجرای طرح افزایش ایمنی موتورسواران و عابران پیاده در ۱۰ روستای شهرستان صومعه سرا،از توزیع ۲۰۰کلاه ایمنی دربین شرکت کنندگان خبر داد.

توزیع ۲۰۰کلاه ایمنی در بین موتورسواران ۱۰ روستای صومعه سرا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، سید مرتضی عظیمی  با بیان اینکه بیش از دو سوم تلفات جاده ای در گیلان مربوط به عابران پیاده و موتورسواران است، اظهار کرد: اجرای طرح افزایش ایمنی موتورسواران و عابران برای ارتقای فرهنگ ترافیک و کاهش حوادث است.

    وی افزود: در چند سال اخیر اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان این طرح را برای افزایش ایمنی عابران و موتورسواران در سطح شهرستان ها اجرایی می کند.

    رئیس پایانه های حمل و نقل غرب گیلان خاطرنشان کرد: طی دو سال گذشته بیش از 55 روستای شهرستان صومعه سرا تحت پوشش اجرای این طرح قرار گرفته اند.

    به گفته عظیمی در این دو سال 800 کلاه ایمنی و بسته های آموزشی در زمینه ترافیک و رعایت قوانین و مقررات در بین موتورسواران و عابرین پیاده توزیع شده است.

    وی با اشاره به اجرای این طرح در 10 روستای شهرستان صومعه سرا، اظهار کرد: بیش از 200 کلاه ایمنی به صورت رایگان در بین شرکت کنندگان توزیع شد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط