فونیکسریمکسبهتام

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک:

برخورد شدید با دستفروشان آرم طرح ترافیک روزانه

عصر خودرو- مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک گفت: دستفروشان آرم طرح ترافیک روزانه که در معابر ورودی محدوده طرح ترافیک مستقر هستند هیچ گونه وابستگی به سازمان حمل ونقل و ترافیک ندارند.

برخورد شدید با دستفروشان آرم طرح ترافیک روزانه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  مهر، مصطفی قنبرنژاد با اشاره به اینکه آرم های روزانه به منظور تردد آسان آن دسته از شهروندان که بنابر ضرورت ناگزیر به استفاده از خودرو شخصی شان در محدوده طرح هستند، درنظر گرفته شده است، گفت: شهروندان می توانند از چهار روش نسبت به تهیه آرم های روزانه و هفتگی اقدام کنند.

    به گفته مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک، مراجعه به سایت شهرداری تهران به آدرس www.tehran.ir، شماره گیری # 1 * 3 * 137 * از ساعت 12 بامداد لغایت 19 صرفا برای دارندگان سیم کارتهای اپراتور همراه اول و ایرانسل، شماره گیری # 137 * 724 * از ساعت 12 بامداد لغایت 19 صرفا برای دارندگان سیم کارت های اپراتوردوم (ایرانسل)، و روش چهارم مراجعه به سامانه حساب شهروندی به آدرس اینترنتی tca.tehran.ir، ثبت نام در سامانه، شارژ حساب شهروندی، شماره گیری #1*3*137* از ساعت 12بامداد لغایت 19، ثبت پلاک خودرو و برداشت از شارژ حساب شهروندی؛ روش هایی است که متقاضیان می توانند آرم روزانه یا هفتگی دریافت کنند.

    وی تصریح کرد: هیچگونه درخواست تغییر تاریخ و پلاک مجوز طرح ترافیک روزانه خریداری شده، پذیرفته و اقدام نخواهد شد.

    قنبرنژاد در ادامه به حضور دستفروشان آرم های روزانه در مبادی ورودی محدوده طرح ترافیک اشاره کرد و گفت: عوامل انسانی هستند که در مبادی ورودی محدوه مستقر می شوند و اقدام به فروش آرم های روزانه از طریق موبایل می کنند، شهروندان در نظر داشته باشند که دستفروشان فوق هیچ گونه وابستگی به سازمان ترافیک ندارند.

    وی تاکید کرد: سازمان حمل ونقل و ترافیک با شناسایی این عوامل با توجه به اینکه دستفروشی به هر نحوی ممنوع است، مراتب را به دستگاه قضایی ارجاع خواهد کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو