فونیکسریمکسبهتام

خودرو‌های جدید پستی وارد ناوگان شرکت پست می‌شود

عصر خودرو- معاون مدیرعامل شرکت پست گفت: شرکت پست با تجهیز کامیون ها به درب های جانبی ،نصب جک بالابرنده بار و یخچال موجب تسهیل در انجام خدمات و افزایش ایمنی مرسولات شده است.

خودرو‌های جدید پستی وارد ناوگان شرکت پست می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از  باشگاه خبرنگاران، اسماعیل بوداغی معاون مدیر عامل شرکت پست در رابطه با ورود خودروهای پستی جدید به بخش حمل و نقل شرکت پست اظهار داشت:حمل و نقل و مبادله مرسولات پستی یکی از فرآیند های اصلی کار شرکت پست است و جلب رضایت مشتریان عامل اصلی در افزایش سرعت کار ما محسوب می شود.

    وی افزود :شرکت پست در مبادله مرسولات پستی اعم از پست نامه ها ، امانات و انواع بسته های پستی نیازمند ترابری مناسب بوده و به همین جهت از تمامی امکانات برون سازمانی و درون سازمانی استفاده می کند.

    معاون مدیر عامل شرکت پست گفت: شرکت پست در این راستا با استفاده از امکانات برون سازمانی مثل خطوط هواپیمایی ،ریلی و همچنین زمینی (باربری ها و ترمینال ها) و از طرفی با استفاده از ناوگان داخلی خود به طور مستمر در حال توسعه سیستم حمل و نقل مرسولات پستی است.

    بوداغی در ادامه تصریح کرد:شرکت پست برای توسعه و نوسازی سیستم حمل و نقل داخلی با استفاده از اعتبارات عمرانی خود نسبت به خرید کامیون و کامیونت های پستی اقدام کرده است و با توجه به سرویس ها و رویکردهای جدید، این شرکت سعی دارد از وسایل نقلیه با کارآیی مناسب تری استفاده کند.

    وی افزود: به همین منظور برای افزایش کاربری و سرعت بخشیدن به سیستم حمل و نقل پستی ، این شرکت با تجهیز خودروهای حمل مرسولات به درب های جانبی علاوه بر درب های عقب کامیون های ویژه حمل بسته های پستی ،مجهز کردن خودروها به جک بالابرنده بار، قفسه بندی مناسب و کامیون های سرما ساز موجب تسهیل در انجام خدمات و افزایش ایمنی مرسولات شده است.

    معاون مدیر عامل شرکت پست در پایان گفت:این خوردوهای جدید پستی تمامی استانداردهای حاکم بر خودرو در سطح کشور را که به وسیله نیروی انتظامی و وزارت راه و ترابری معین شده است را دارا می باشد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو