فونیکسریمکسبهتام

تمهیدات پلیس راهور برای بازی پرسپولیس-راه‌آهن

آماده‌باش ۱۰۰ درصدی پلیس راهور فاتب

ممنوعیت و محدودیت پارک خودرو در ضلع شرق و غرب ورزشگاه آزادی

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از تمهیدات پلیس راهور برای بازی پرسپولیس-راه‌آهن در روز جمعه خبرداد و گفت: محدودیت و ممنوعیت پارک خودرو در ضلع شرقی و غربی ورزشگاه آزادی اعمال خواهد شد.

آماده‌باش ۱۰۰ درصدی پلیس راهور فاتب
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سرهنگ مراد مرادی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ  در مورد تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برای اجرای بازی فوتبال بین دو تیم پرسپولیس- راه‌آهن اظهارداشت: این بازی در ساعت 18 روز جمعه 24 اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و با توجه به آنکه آخرین هفته انجام بازی‌های لیگ برتر است پیش‌بینی می‌شود که با حضور گسترده تماشاچیان مواجه خواهیم شد.

    رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: در همین راستا پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، طرح انتظامی-ترافیکی ویژه‌ای را به منظور التزام بخضی به عبور و مرور شهروندان پیش‌بینی کرده است.

    وی با بیان این مطلب که مأموران پلیس راهور از ساعت 7 صبح فردا با آماده‌باش 100 درصدی در محدوده ورزشگاه آزادی حضور فعال دارند اعلام کرد: مأموران پلیس راهور در اتوبان و معابر منتهی به ورزشگاه و همچنین در محدوده ضلع شرقی و غربی ورزشگاه آزادی حضور فعال دارند.

    سرهنگ مرادی تاکید کرد: در محدوده ضلع شرق و غرب ورزشگاه آزادی محدودیت و ممنوعیت پارک خودرو اعمال خواهد شد و اگر خودرویی پارک شود توسط جرثقیل به پارکینگ‌ها منتقل خواهد شد.

    وی تصریح کرد: درخصوص توقف دوبله و مورب نیز ضمن اعمال قانون، خودروهای متخلف با جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شوند بنابراین رانندگان در نظر داشته باشند که خودروهای خود را در پارکینگ‌ها و معابر مجاز پارک کنند چرا که پارکینگ‌های مجاور ورزشگاه از ابتدای روز جمعه باز هستند.

    رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ به هماهنگی با واحدهای انتظامی، امدادی، اورژانس و اتوبوسرانی اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای استفاده شهروندان از سیستم حمل و نقل عمومی انجام شده؛ از شهروندان تقاضا می‌کنیم که برای تماشای این بازی و عزیمت به ورزشگاه حتی‌الامکان از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

    وی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس راهور در پارکینگ‌های مجاور ورزشگاه حضور فعال داشته و بر مدیریت پارک خودروها نظارت می‌کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو