فونیکسریمکسبهتام

رئیس پایانه های حمل و نقل غرب گیلان:

پنجمین دوره طرح افزایش ایمنی موتورسواران وعابران در شفت برگزار شد

عصر خودرو- رئیس پایانه های حمل و نقل غرب گیلان با اشاره به اجرای هفتمین دوره طرح افزایش ایمنی موتورسواران و عابران پیاده در استان گفت: پنجمین دوره این طرح در شهرستان شفت برگزار شد.

پنجمین دوره طرح افزایش ایمنی موتورسواران وعابران در شفت برگزار شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سید مرتضی عظیمی اظهار کرد: هدف از برگزاری طرح افزایش ایمنی موتورسواران و عابران پیاده، ارتقای فرهنگ ترافیک و کاهش تصادف است.

    وی با اشاره به برگزاری هفتمین دوره این طرح در استان گیلان، افزود: پنجمین دوره طرح افزایش ایمنی موتورسواران و عابران در شهرستان شفت با حضور مسئولان و هنرمندان صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد.

    رئیس پایانه های حمل و نقل غرب گیلان خاطرنشان کرد: این پنج دوره در طی دو سال در روستاهای شهرستان شفت اجرایی شده است.

    وی با بیان اینکه در این دوره 100 کلاه ایمنی رایگان در بین موتورسواران توزیع شد، تصریح کرد: موتورسواران، عابران و دانش آموزان پنج روستای شهرستان شفت در این طرح حضور داشته و آموزش هایی در زمینه رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را آموختند.

    عظیمی در ادامه به توزیع بیش از 500 کلاه ایمنی در طی دوسال اخیر در بین موتورسواران شهرستان شفت اشاره و اظهار کرد: بیش از سه هزار بسته آموزش های ترافیکی نیز در چهار دهستان و پنج روستای این شهرستان توزیع شده است.

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط