فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد:

انعقاد تفاهم‌نامه ترافیکی پلیس راهور و حوزه علمیه قم برای ترویج و معرفی شیوه‌های درست سبک زندگی

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور فاتب از امضای تفاهمنامه این پلیس با دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم واحد تهران خبر داد و گفت:‌ هدف، تمرکز بر روی مسئله سبک زندگی و معرفی شیوه‌های درست زندگی است.

انعقاد تفاهم‌نامه ترافیکی پلیس راهور و حوزه علمیه قم برای ترویج و معرفی شیوه‌های درست سبک زندگی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از نسیم آنلاین، سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اعلام این خبر اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی باید با گروه‌های مختلف اجتماعی اعم از دانشجویان،‌دانش‌آموزان، کارمندان، کارگران، طلاب و روحانیون و ... تماس و همکاری مناسب داشته باشیم.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به امضا تفاهمنامه این پلیس با دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم واحد تهران اشاره و تصریح کرد: این مرکز یک مرکز توانمند در حوزه فعالیت‌های اجتماعی است و مسلم است با امضای این تفاهمنامه و آغاز همکاری‌های فیمابین می‌توانیم سهم زیادی در ایجاد رفتارهای صحیح اجتماعی داشته باشیم.

    سردار حسینی به هدف پلیس راهور و دفتر تبلیغات اسلامی اشاره و بیان داشت: هدف هر دو دستگاه این است که بتوانند در روی سطح زندگی و معرفی شیوه‌های درست زندگی و آموزش آن به مردم اقدام کنند؛‌همان مسئله‌ای که مقام معظم رهبری در یکی از سفرهای خود به آن اشاره کرده است.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، یکی از دغدغه‌های مورد بحث در فرمایشات مقام معظم رهبری را رفتارهای رانندگی برشمرد و گفت: امیدواریم با اجرای این تفاهمنامه بتوان اقدام مناسبی را در جهت اصلاح الگوهای اجتماعی و به خصوص سبک زندگی مناسب و مطلوب داشته باشیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو