فونیکسریمکسبهتام

طوفان تولید تویوتا را متوقف کرد

عصر خودرو- تویوتا موتور روز چهارشنبه در پی خساراتی که طوفان همراه با بارندگی و بادهای شدید به کارخانه وانت سازی سن آنتونیو وارد کرد، تولید در این کارخانه را به طور موقت متوقف کرد.

طوفان تولید تویوتا را متوقف کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سخنگوی تویوتا موتور تگزاس اظهار کرد سقف این کارخانه در این طوفان آسیب دید و آب زیادی وارد محوطه داخلی شد که تولید را حداقل تا روز پنج شنبه متوقف کرد.

    این کارخانه وانت اندازه متوسط تاکوما و وانت بزرگ توندرا را تولید می کند.

    به گفته سخنگوی تویوتا، مشکلات در این کارخانه از زمان آغاز طوفان در منطقه و قطع شبکه برق کارخانه شروع شد. اکنون که بخشی از برق منطقه مجددا وصل شده است، خسارت واقعی مورد برآورد قرار گرفته و عمده آن مربوط به بارانی است که از سقف وارد شده است.

    کارگران شیفت اول تولید روز چهارشنبه تعطیل شدند و مدیران به بازرسی از خسارت محوطه کارخانه پرداختند.

    مدیران تویوتا نگران هستند که آب به سیستمهای برقی راه یافته باشد از این رو درصدد هستند از ایمن بودن آنها اطمینان حاصل کنند.

    سازمان هواشناسی ملی آمریکا گزارش کرده که سرعت باد در زمان طوفان در جنوب سان آنتونیو که کارخانه تویوتا در آن واقع است، 130 کیلومتر در ساعت بوده و باران زیادی را در این منطقه به همراه آورده است.

    بر اساس گزارش رویترز، کارخانه تویوتا که حدود یک دهه قبل گشایش یافت، 2600 کارمند دارد و وانتهای بزگ توندرا و وانتهای اندازه متوسط تاکوما را تولید می کند. این وانتها با برچسبهایی تحت عنوان "متولد تگزاس، تولید تگزاس" فروخته می شوند.

    خطوط مونتاژ تویوتا موتور در ژاپن هم امسال دو بار تعطیل شده اند.

    این شرکت در ماه فوریه در پی انفجار و آتش سوزی کارخانه یکی از تامین کنندگانش، فعالیت کارخانه‌هایش را به مدت یک هفته متوقف کرد و اوایل ماه جاری هم فعالیت کارخانه‌های تویوتا موتور در سراسر ژاپن در پی وقوع زلزله در جنوب این کشور که باعث شد زنجیره تامین این خودروساز مختل شود، متوقف شد.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو