فونیکسریمکسبهتام

معاون فنی وعمرانی شهردار تهران خبر داد

احداث پل عابر پیاده جوادیه تا پایان سال

عصر خودرو- معاون فنی وعمرانی شهردار تهران با اعلام این که وجود ریل راه آهن مانع عریض تر شدن زیر گذر جوادیه بوده است، تاکید کرد: تا پایان سال جاری پل عابر پیاده توسط شهرداری منطقه ۱۶ احداث خواهد شد.

احداث پل عابر پیاده جوادیه تا پایان سال
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، علیرضا جاوید به دلایل احداث پل زیر گذر جوادیه پرداخت وگفت: بعد از احداث پل جوادیه شرایط شهروندان برای تردد بین منطقه ای بین مناطق 11 16 و 17 تسهیل شد، این در حالی بود که به دلیل تعارض پل جدید جوادیه با پل قدیم شهروندان منطقه با مشکلاتی نظیر دوری مسیر مواجه شدند.

    وی با اشاره به مکمل بودن زیر گذر جوادیه و پل جوادیه گفت :در حقیقت این زیرگذر برای این طراحی شد تا دسترسی محلی شهروندان را تسهیل کند.

    بنا براعلام سایت تهران سما، جاوید با اشاره تاسیس پل عابر پیاده برای تسهیل دسترسی شهروندان گفت: یک پل عابر پیاده تاسیس شده و پل عابر پیاده دیگری نیز برای تسهیل رفت و آمد شهروندان توسط شهرداری منطقه 16 تا پایان سال آینده احداث خواهد شد.

    وی با اشاره به مشکلات حین طراحی پروژه زیرگذر جوادیه و عرض کم این زیرگذربه دلیل عبور ریل راه آهن گفت: زیرگذر باید طوری طراحی می شد که در حین عملیات اجرایی امکان تردد برای قطارها وجود داشته باشد.

    جاوید با اشاره نحوه طراحی، زیرگذر فعلی را اجتناب ناپذیر خواند و گفت : بنابراین دهانه و عرض زیرگذر باید متناسب با امکان عملیات اجرایی در زمان حفاری و لاینینگ توامان با بهره برداری از ریل راه آهن ، طراحی می شد.

    وی با اشاره به ارزیابی دلایل ارتفاع و شیب زیرگذر فعلی گفت: با توجه به نقاط دسترسی جانبی وطول دسترسی، شیب زیر گذر نمی توانست بیش از زیرگذر فعلی باشد زیرا طبق آیین نامه ها شیب زیر گذرها، محدود است، بنابراین طبیعتا امکان افزایش شیب وامکان افزایش ارتفاع در این پروژه میسر نبود.

    معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران تاکید کرد: بنابراین با وجود حرکت قطارها در زمان اجرا نمی توانستیم زیر گذر را عریض تر طراحی کنیم .

    وی با تاکید بر بهترین تصمیم گیری برای اجرای پروژه گفت: بنابراین بهترین گزینه طراحی فعلی زیر گذر جوادیه است و درحال حاضر مشکلی نیز برای دسترسی شهروندان واستفاده از این زیرگذر وجود ندارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو