فونیکسریمکسبهتام

مناسب سازی معابر برای تردد معلولین جدی گرفته شود

عصر خودرو- معاون برنامه ریزی وعمرانی فرماندار شهرستان همدان گفت: باید توجه جدی به مناسب سازی معابر برای تسهیل تردد معلولان شود.

مناسب سازی معابر برای تردد معلولین جدی گرفته شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین افشاری در جلسه کارگروه مناسب سازی شهرستان همدان با اشاره به اینکه موضوع مناسب سازی وردی ادارات، سازمان ها،معابرها دارای اهیت بسیارزیادی است  وباید مورد توجه ویژه قرار گیرد افزود:بیش از 15 درصد از افراد جامعه دارای کم تحرکی  هستند وبرای تردد دچار مشکل می شوند که باید نیاز این افراد مورد توجه قرار گیرد.

    وی با بیان اینکه 3درصد از استخدام کشوری شامل افراد معلول می شود ادامه داد: باید فضای اداری برای این افراد مناسب سازی شود.

    افشاری اظهارداشت :اگرمعیارها و ضوابط فنی به هنگام طراحی ساختمانها در نظر گرفته شود به مراتب هزینه کمتری نسبت به بازسازی یا نوسازی یک بنای تکمیل شده یا ایجاد تغییرات بعدی خواهد شد.

    معاون برنامه ریزی وعمرانی فرماندارهمدان با تاکید بر اهمیت مناسب سازی معابرها، پارک ها،از سوی شهرداری  خاطر نشان کرد: مناسب سازی ورودی درمانگاه ها ،بیمارستان ها وساختمان های دولتی که جامعه هدف ،بیشترین رفت و آمد در این مکان ها را دارند باید صورت پذیرد.

    وی با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد از ساختمان های دولتی مشکل رفت وآمد دارند حتی این مشکل نیز درون شهر نیز وجود دارد تصریح کرد: سالن همایش ها برای معلولین نیز وجود ندارد که باید در این باره نیز تدابیری اندیشید واین موضوع را در اولویت قرار داد.

    وی همچنین ادامه داد: رعایت ضوابط در کارساخت وسازها خیلی مورد توجه قرار نگرفته است ودستگاهها نیز باید این موضوع را جد ی تر بگیرند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو