فونیکسریمکسبهتام

رئیس سامانه مدیریت شهری ۱۳۷:

زائرین حرم مطهر امام خمینی (ره) برای راهنمایی مسیرها با ۱۳۷ تماس بگیرند

عصر خودرو- رئیس سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به حضور نیروهای سازمان بسیج شهرداری تهران در پهنه‌های تعیین شده در حرم مطهر امام راحل جهت راهنمایی زائرین گفت: سامانه ۱۳۷ نیز برای راهنمایی مسیرها پاسخگوی زائرین خواهد بود.

زائرین حرم مطهر امام خمینی (ره) برای راهنمایی مسیرها با ۱۳۷ تماس بگیرند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، مسعود سلیم جوهری با اشاره به استقرار اکیپ‌های سامانه 137 از هفته‌های قبل از روز برگزاری مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: این اکیپ‌ها ضمن گشت زنی در پهنه‌های تعیین شده در محوطه حرم مطهر نقاط حادثه خیز را شناسایی و پس از تصویربرداری جهت رفع این مشکلات موضوع را به واحدهای اجرایی ارجاع می‌کنند.

    وی افزود: در جریان این گشت زنی ها بیش از 300 مورد نقاط خطر ساز و موضوعات فوریتی شناسایی و احصا و موارد لازم را به واحدهای اجرایی شهرداری تهران اعلام کرده‌اند.

    وی ادامه داد: امسال دو ستاد در سامانه 137 تشکیل شده است. ستاد عملیاتی که در محل حضور دارند و به صورت 24 ساعته به زائرین ارائه خدمات می کنند. ستاد دوم هم ستاد اصلی سامانه 137 است که با همکاری اپراتورها و کارشناسان سامانه آماده ارائه خدمات فوریتی به شهروندان هستند.

    وی از زائرین «امام دلها» درخواست کرد در صورت مشاهده موضوعات فوریتی، نظافتی و نحوه خدمت رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی و یا نیاز به راهنمایی مسیرها در روز برگزاری ارتحال امام راحل با سامانه مدیریت شهری 137 تماس حاصل نمایند.

    رئیس سامانه مدیریت شهری 137 سازمان بازرسی شهرداری تهران تاکید کرد: به محض تماس زائرین با این سامانه پیام آنها ثبت و به واحدهای اجرایی ارسال و در کوتاه ترین زمان توسط اداره پیگیری ویژه که در حرم مطهر مستقر هستند مشکل اعلام شده رفع خواهد شد.

    سلیم جوهری به انجام تبلیغات محیطی به عنوان یکی دیگر از اقدامات سامانه 137 در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام راحل اشاره کرد و افزود: این سامانه آماده است به محض تماس زائرین در صورت بروز هرگونه مشکل شهری پیرامون مراسم به صورت 24 ساعته اقدامات لازم جهت رفع مشکل را انجام دهند.

    وی افزود: سامانه 137 برای راهنمایی مسیرها در صورت تماس زائرین توسط کارشناسان آموزش دیده با نقشه هایی که در اختیار دارند در خدمت آنها خواهد بود. روزانه بیش از 150 نفر از نیروهای این سامانه جهت شناسایی و رفع نقاط خطرساز در حرم مطهر فعال خواهند بود. همچنین کارشناسان اداره پیگیری ویژه به همراه نیروهای اجرایی سامانه 137 مناطق در روز 14 خرداد ماه جهت انجام عملیات های فوریتی احتمالی در سطح پهنه های حرم مطهر حضور دارند.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط