فونیکسریمکسبهتام

وزش باد در تهران

آسمان کشور شنبه صاف است

عصر خودرو- مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی پیش بینی کرد ، روز شنبه در غالب مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی باشد.

آسمان کشور شنبه صاف است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، احد وظیفه  اظهارداشت: بر اساس تحلیل داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، روز جمعه موج تراز میانی جو در دامنه های البرز شرقی، شمال شرق و مناطقی از شرق کشور فعال خواهد بود که پیامد آن، افزایش ابر، رگبار و باران و گاهی رعد و برق خواهد بود.

    وی همچنین از وقوع وزش باد شدید به ویژه در ساعات بعد از ظهر خبر داد و گفت: پیش بینی می شود در شمال خراسان رضوی، شدت وزش باد بیشتر باشد.

    وظیفه با اعلام اینکه برای روز شنبه در غالب مناطق کشور آسما صاف و آفتابی پیش بینی می شود، افزود: روند افزایش دما نیز ادامه خواهد داشت و تنها در برخی نقط شمال شرق، جنوب شرق و شمال غرب کشور، در بعد از ظهر، رشد ابر و بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

    وی ادامه داد: آسمان تهران روز شنبه کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط