فونیکسریمکسبهتام

مولفه‌های استفاده از تایر در خودرو

عصر خودرو- کارشناس حوزه تایر خودرو: عمر مفید یک تایر خودرو سواری پس از هر ۶۰ تا ۷۰ هزار کیلومتر به پایان می‌رسد و در صورتی که تعویض نشود به احتمال زیاد در هنگام حرکت خودرو منهدم خواهد شد.

مولفه‌های استفاده از تایر در خودرو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از صمت، از نکات ضروری در هنگام خرید خودرو حک شدن اعدادی است که روی تایر وجود دارد.
    در بهترین حالت اگر از تایر به درستی نگهداری شود و در معرض آفتاب و باران قرار نگیرد توان 5 سال فعالیت را دارد.
    یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها درباره تایر خودرو نحوه رانندگی با خودرو است که در صورت صحیح نبودن، قدر مسلم باعث می‌شود تایر خودرو زودتر از موعد مقرر خراب شود. پیچیدن در سرعت بالا، ویراژ دادن، لایی کشیدن، کشیدن ترمزدستی در هنگام سرعت، ترمزهای تیز و بی‌موقع و همچنین رد کردن دست‌اندازها با سرعت زیاد از عوامل موثر انسانی در به پایان رسیدن زودتر از موعد عمر یک تایر هستند. در این شرایط یک پیشنهاد سازنده در رابطه با عمر بالای لاستیک برای حفظ جان خود و سرنشینان خودرو وجود دارد و آن این است که بعد از هر 20 هزار کیلومتر رانندگی، محل قرار گرفتن تایرها تغییر کند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط