فونیکسریمکسبهتام

تشکری هاشمی:

پیش‌بینی دو خط مترو دیگر در طرح جامع ترافیک

عملیات عمرانی خط مترو اسلامشهر آغاز می‌شود

عصر خودرو- معاون حمل و نقل ترافیک اعلام کرد: خطوط مترو فعلی برای تهران کافی نیست و علاوه بر خطوط پیش‌بینی شده فعلی به دو خط مترو دیگر در شهر تهران نیازمندیم که در بازنگری طرح جامع ترافیک آن را پیش‌بینی کرده و در انتظار مصوبات قانونی آن به سر می‌بریم.

پیش‌بینی دو خط مترو دیگر در طرح جامع ترافیک
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از نسیم آنلاین، سیدجعفر تشکری هاشمی درباره نیاز شهر تهران به خطوط مترو تکمیلی گفت: در اوایل دهه هشتاد توسط توسط مشاورین خارجی داخلی هشت خط مترو درون شهری و 4 خط حومه‌ای برای تهران پیش‌بینی و طراحی شد که سند بالا دستی طراحی مترو تلقی می‌شود.

    وی با اشاره به تکمیل هفت خط مترو پیش بینی شده در این دوره از مدیریت شهری تهران گفت: در حال حاضر هفت خط از این خطوط پیش بینی شده  در حال تکمیل شدن است و به جز خط هشت بقیه خطوط اجرایی و یا در مراحل تکمیل شدن قرار دارد.

    وی با تاکید بر تکمیل خطوط حومه ای شهر تهران گفت: خط تهران و کرج درحال حاضر تکمیل شده و با تکمیل ایستگاه فرودگاه امام خمینی خط پرند تکمیل می‌شود.

    معان حمل نقل ترافیک تاکید کرد: خط ورامین و گرمسار طبق مصوبه دولت از شهرداری گرفته شده و عملیات عمرانی آن به دولت داده شد. خط اسلامشهر نیز در برنامه کاری ما قرار دارد و به زودی عملیات عمرانی آن انجام می‌شود.

    تشکری هاشمی با اشاره به نیاز بیشتر تهران بر خطوط مترو گفت: من معتقدم تهران به خطوط مترو بیشتری نیاز دارد و نباید به این حد قانع بود به همین دلیل در بازنگری طرح جامع حمل و نقل و ترافیک خطوط نه و ده و خطوط اتصالی دیگر پیشنهاد شد که این طرح در شورای اسلامی شهر تهران و شورای عالی هماهنگی ترافیک کشور درحال بررسی است.

    وی خاطر نشان کرد: مسلما بعد از انجام وتایید مصوبه های قانونی وارد ساخت و ساز این خطوط پیش‌بینی شده، خواهیم شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو