فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تشریح کرد

تمهیدات ترافیکی پلیس برای لیالی قدر

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور ناجا تمهیدات ترافیکی پلیس برای لیالی قدر را تشریح کرد.

تمهیدات ترافیکی پلیس برای لیالی قدر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از تسنیم، سرهنگ مراد مرادی با اشاره به در پیش‌ِرو بودن لیالی قدر و برنامه‌های پلیس برای تمهیدات ترافیکی در این شب‌ها اظهار داشت: به مناسبت ایام لیالی قدر و شهادت مولی الموحدین حضرت امیر المؤمنین علی (ع) مراسم معنوی احیاء در اماکن مذهبی و متبرکه شهر تهران با حضور عمومی مردم برگزار می‌شود. لذا به منظور برقراری تسهیلات آمد و شد و ارائه خدمات ترافیکی به شهروندان برای شرکت در مراسم شب قدر در شب‌های چهارم، شش و هشتم تیرماه، پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اقدامات و تدابیر ویژه‌ای جهت تسهیل عبور و مرور و پیشگیری از بروز هر گونه اختلال در محدوده برگزاری مراسمات مذهبی ویژه لیالی قدر در ماه مبارگ رمضان را اجرا می‌کند.

    وی با تشریح زمان و مکان مدنظر در اجرای طرح لیالی قدر گفت: این طرح از ساعت 21:30 چهارم، ششم و هشتم تیرماه برگزاری مراسم معنوی لیالی قدر آغاز شده و تا عادی شدن جریان ترافیک کلیه معابر پیرامونی اماکن مذهبی و محل‌های برگزاری مراسم احیاء در شهر تهران ادامه دارد.

    رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: این طرح به ویژه در اماکن مذهبی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) صالح معصوم،‌حسن، ‌داوود، چیذر،‌مسجد ارگ،‌ مهدیه تهران برگزار شده و تمهیدات ترافیکی خاصی برای آن در نظر گرفته شده است.

    مرادی با اشاره به اینکه تسهیل و تامین نظم در عبور و مرور هدف است تدابیر ترافیکی پلیس در این طرح است اظهار داشت: در این طرح همکاران ما تلاش می‌کنند تا با حضور در این اماکن، از به وجود آمدن گره‌های ترافیکی و هرگونه انسداد مسیر جلوگیری کنند و از این رو از تمام همشهریان تهرانی خواستاریم تا با توجه به افزایش تردد در این شب‌ها، حتی‌الامکان از وسائل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

    وی در پایان با تاکید بر ضرورت همکاری مردم با عوامل پلیس برای روان‌سازی ترافیک در شب‌های احیا به همشهریان هشدار داد تا با توجه به تاریکی شب و استفاده از لباس‌های تیره، حتماً در هنگام عبور از عرض معابر از پل‌های روگذر و زیر گذر و محل‌های مخصوص عابران پیاده استفاده کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو