فونیکسریمکسبهتام

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان:

همدان در رتبه چهارم لیگ دوچرخه‌سواری دسته یک کشور قرار گرفت

عصر خودرو- رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان گفت: تیم هیئت دوچرخه‌سواری همدان در رتبه چهارم تیمی مرحله اول لیگ دسته یک قرار گرفت.

همدان در رتبه چهارم لیگ دوچرخه‌سواری دسته یک کشور قرار گرفت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ،،علی ثقفی   با اشاره به عملکرد تیم هیئت دوچرخه‌سواری همدان در لیگ دسته یک کشور اظهار داشت: تیم هیئت دوچرخه‌سواری همدان توانست درمجموع در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار بگیرد.

    وی افزود: در بخش انفرادی این مسابقات صابر میرزایی در ماده هزار متر از تیم همدان با زمان یک دقیقه و 8 ثانیه و 96 صدم ثانیه عنوان قهرمانی را کسب کرد و در رشته اومنیوم نیز مسعود غیاثی از تیم همدان در جایگاه سوم قرار گرفت.

    رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان با اشاره به ارزیابی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: هیئت دوچرخه‌سواری همدان در ارزیابی سه ماه ابتدای سال جاری کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان رتبه هشتم را به خود اختصاص داد.

    ثقفی عنوان کرد: رتبه کسب‌شده بهترین عملکرد هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان طی سال‌های اخیر است.

    وی با اشاره به اعزام دوچرخه‌سواران استان به مسابقات کشوری بیان کرد: اعزام تیم‌های دوچرخه‌سواری جوانان و نوجوانان استان به مسابقات لیگ برتر پیست و جاده کشور، لیگ برتر کوهستان، کراس کانتری و دانهیل قهرمانی کشور، تریال قهرمانی کشور، قهرمانی کشور بزرگ‌سالان و پیشکسوتان آقایان در برنامه‌ خواهد بود.

    رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان عنوان کرد: همچنین رقابت های رده‌های سنی بانوان در رشته کورسی از دیگر برنامه‌های تدوین‌شده در تقویم اجرایی هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان است.

    ثقفی با اشاره به سایر برنامه‌های هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان در سال 95 گفت: همایش عمومی دوچرخه‌سواری به مناسبت روز تعاون، 22 بهمن و همچنین روز هوای پاک و روز بدون خودرو از دیگر برنامه‌های اجرایی در سال جاری خواهد بود.

    رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان یادآور شد: در راستای فرهنگ‌سازی استفاده از دوچرخه نیز با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد محیط زیستی همایش‌های کوچک اما متناوب در طول سال برگزار خواهیم کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط