فونیکسریمکسبهتام

با فوت پدر یکی از شهدای مدافع حرم ورامین؛

ترس ورامینی‌ها از جاده مرگ‌آفرین

کمپین اعتراضی به راه افتاد

عصر خودرو- مردم شهرستان ورامین از بی‌توجهی مسئولان نسبت به تکمیل محور آبباریک نگران هستند و هر روز بر تعداد خانواده‌هایی که عزیزان خود را در جاده مرگ از دست می‌دهند، افزوده می‌شود.

ترس ورامینی‌ها از جاده مرگ‌آفرین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، محور ورامین به آبباریک و چرمشهر، جان تعداد قابل‌توجهی از شهروندان ورامینی را گرفته است.

    پروژه تعریض جاده آبباریک که به دلیل تلفات بالای جاده‌ای به جاده مرگ معروف شده، مدت‌هاست به حال خود رهاشده است و مسئولان و متولیان امر نیز اقدامی برای تکمیل این پروژه انجام نمی‌دهند.

    مشکلات ناشی از عدم اجرای درست و کامل جاده آبباریک سبب شده تا هر روز شاهد تلفات مالی و جانی متعددی در محور آبباریک باشیم و اعتراض و نگرانی مردم ورامین در قبال تکمیل هر چه سریع‌تر جاده مرگ نیز به نتیجه نرسیده است.

    راه‌اندازی کمپین مردم ورامین در اعتراض به تلفات جاده‌ای

    وزیر راه و شهرسازی نیز در سفر به شهرستان ورامین قول داد تا اعتبار لازم را برای تکمیل این پروژه مهیا کند اما باگذشت ماه‌های طولانی از سفر آخوندی به دیار 15 خرداد، این وعده محقق نشده است.

    طی روزهای اخیر فوت پدر شهید مهدی حیدری از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) در محور آبباریک باعث ناراحتی و اعتراض شدید ورامینی‌ها شده است.

    پدر شهید حیدری روز جهانی قدس و پس از شرکت در راهپیمایی و نماز جمعه، در جاده آبباریک جان خود را ازدست‌داد و به فرزند شهیدش پیوست.

    مردم شهرستان ورامین نیز به‌منظور اعلام اعتراض خود به عدم تکمیل پروژه آبباریک، کمپین مبارزه با تلفات جاده‌ای را به راه انداخته‌اند.

    سکوت مسئولان در قبال حوادث جاده آبباریک پذیرفتنی نیست

    حمید تاجیک یکی از شهروندان ورامینی اظهار داشت: متأسفانه هرروز بر آمار تلفات جاده‌ای در محور آبباریک افزوده می شود اما اقدامی برای تکمیل این پروژه مشاهده نمی شود.

    وی با انتقاد از سکوت مسئولان نسبت به حوادث جاده آبباریک افزود: مایه تأسف است که برخی مسئولان که متولیان امر در این زمینه هستند، سکوت اختیار کرده و اقدام عملی برای حل مشکل این پروژه نمی کنند.

    تاجیک ادامه داد: مردم شهرستان ورامین تا چه زمانی باید داغ عزیزان خود را در این جاده ببینند و چند نفر دیگر از شهروندان این منطقه باید در جاده آبباریک پرپر شوند.

    مسئول تلفات جاده ای در محور آبباریک وزیر راه است

    سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که تصادفات اخیر جاده مرگ به اطلاع وزیر راه و مسئولان این وزارتخانه رسیده است، اظهار داشت: خبر تصادف اخیر که منجر به فوت یکی از پدران شهدای مدافع حرم شهرستان ورامین شده را به اطلاع وزیر راه و مسئولان وزارت راه و شهرسازی رسانده ایم.

    نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، وزیر راه را مسئول تلفات جاده ای در محور آبباریک دانست و افزود: بنده به مسئولان وزارت راه و شهرسازی نیز انتقال داده ام که مسئولیت تلفات جاده ای در محور آبباریک به صورت مستقیم بر عهده وزیر راه و شهرسازی است.

    محور آبباریک به حال خود رها شده است

    وی با اشاره به دیدار حضوری خود با وزیر راه و شهرسازی درباره محور آبیاریک ادامه داد: بنده به صورت حضوری درباره محور آبباریک با وزیر راه و شهرسازی دیدار کرده و مشکلات این جاده را به اطلاع وی رساندم.

    نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هفته ای نیست که در محور آبباریک، خبری از تلفات مالی و جانی نباشد و مسئولیت آن مستقیم بر عهده وزیر راه است.

    وی با انتقاد از رها شدن پروژه جاده آبباریک متذکر شد: وزیر راه و شهرسازی قول داد تا زمینه تکمیل محور آبباریک را فراهم آورد اما به قول خود عمل نکرد و این پروژه به حال خود رها شده است.

    نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: موضوع جاده آبباریک را با جدیت دنبال خواهم کرد.

    به هر ترتیب مردم شهرستان ورامین از بی توجهی مسئولان نسبت به تکمیل محور آبباریک ناراحت و نگران هستند و هر روز بر تعداد خانواده هایی که عزیزان خود را در جاده مرگ از دست می دهند، افزوده می شود.

    باید منتظر ماند و دید که چه زمانی مسئولان آستین همت را بالا زده و نسبت به تکمیل محور آبباریک اقدام می کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو