فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم افطاری اصحاب رسانه اعلام کرد:

سایپا شکلی نوینی از قرارداد با شرکت های خارجی را اجرا می کند

عصر خودرو- روز شنبه خبرنگاران میهمان افطاری گروه خودرویی سایپا بودند و مهدی جمالی در این نشست از روزهای سختی که سایپا در سال گذشته پشت سر گذاشت، سخن گفت و اعلام کرد قرارداد همکاری بین سایپا و سیتروئن به زودی امضا و نهایی خواهد شد.

سایپا شکلی نوینی از قرارداد با شرکت های خارجی را اجرا می کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا درمراسم افطاری سایپا که با حضور خبرنگاران واصحاب رسانه برگزار شد، با بیان اینکه در روزهای ابتدایی که مدیریت گروه سایپا را بر عهده گرفتم نسبت به وجود ایرادات و اشکالات صنعت خودروسازی در سال های گذشته انتقاداتی وجود داشت، گفت: در همان زمان نسبت به این کم و کاستی ها  از تمام مردم کشور عذرخواهی کردم.

    وی افزود: متاسفانه در آن مقطع کمپینی درست شده بود و این کمپین مشکلاتی را برای صنعت خودرو ایجاد کرده بود، اما با همکاری که بین اصحاب رسانه و دست اندرکاران صنعت خودرو  شکل گرفت توانستیم براین کمپین فائق آییم.

    جمالی با تاکید براینکه اعتقاد دارم صنعت خودرو نیز با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند که عمده منشاء آن، خباثت هایی است که توسط دشمنان کشور انجام گرفته تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به همکاری هایی که رسانه ها با مجموعه گروه خودروسازی سایپا انجام دادند، سال گذشته در شرکت اقدامات مناسبی صورت گرفت.

    وی افزود: این در حالی است که مشکلات مالی در شرکت سایپا ایجاد شده بود که این برند معتبر ملی را با مشکلاتی همراه می کرد، که با تلاش های همکارانم در سایپا و مساعدت مسئولان وزارت صنعت و با تدابیری که دولت تدبیر و امید اتخاذ کرد، توانستیم بر بزرگترین بحران مالی که از بدو تاسیس شرکت سایپا تاکنون روی داده بود، چیره شویم.
    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: باید از کسانی که در آن مقطع دو سه ماهه که پروژه کنترل و حل بحران مالی را در شرکت دنبال می کردیم با بنده کمال همکاری را داشتند، تشکر فراوان کنم.

    وی ادامه داد: بسیاری از اهالی اقتصاد و صنعت با روشی که در حال انجام آن بودیم، آشنایی نداشتند و نتیجه کار را نمی دانستند، اما موفق شدیم بحران مالی شرکت را مرتفع کنیم که باید از اهالی رسانه بابت همکاری در مورد اجرایی شدن این پروژه قدردانی کنم.

    جمالی افزود: در حال حاضر صورت های مالی و ترازنامه های سایپا اصلاح اساسی شده اند و بعد از برجام اتفاقات بسیاری خوبی برای سایپا افتاده است.

    وی با تاکید براینکه مذاکره و امضای قرارداد با شرکای خارجی از آن دست کارهایی است که باید با طمانینه و متانت انجام شود افزود: قراردادی که بین سایپا و شرکت خارجی در حال انعقاد است به اذعان سفیر کشورمان در فرانسه یکی از بزرگترین افتخارات تاریخی کشور است که در قرارداد خارجی توانسته ایم مشارکت خرید داخلی را انجام دهیم، یعنی یک شرکت معتبر خارجی برای اولین بار سهام یک شرکت خودروسازی داخلی را بخرد و این برای اولین بار است در صنعت خودروسازی چنین اتفاقی می افتد.

    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: امیدواریم بعد از این که قرارداد نهایی شد، جزئیات آن اعلام شود. وی  با بیان اینکه با حمایتی که رسانه¬ها از صنعت خودروسازی به عمل می آورند باید تصویر جدیدی از این صنعت ارائه شود گفت: توان فنی و تخصصی خوبی برای همکاری های بین المللی در گروه خودروسازی سایپا وجود دارد.

    جمالی تصریح کرد: با وجود بحرانی که در چنین روزهایی در سال گذشته سایپا گرفتار آن شده بود و تولید روزانه به 800 دستگاه رسیده بود و بحران مالی نیز با بحران تولید یکی شده بود و احتمال می رفت سایپا را با مشکلات جدی روبه ور کند، امروز مفتخریم اعلام کنیم تولید روزانه سایپا بالای 2000 دستگاه در روز است و با حفظ همین روند میزان تولید روزانه در سایپا به بالاترین حد خود از طی سه سال گذشته شرکت خواهد رسید و رکورد جدیدی در این باره خلق خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو