فونیکسریمکسبهتام

اعمال محدودیت های ترافیکی درمحورهای هراز و فیروزکوه ویژه تعطیلات فطر

عصر خودرو- فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به پیش‌‌بینی ترافیک سنگین در روزهای تعطیل به مناسبت عید سعید فطر از اعمال محدودیت های ترافیکی در محور هراز و فیروزکوه خبر داد.

اعمال محدودیت های ترافیکی درمحورهای هراز و فیروزکوه ویژه تعطیلات فطر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ سیاوش محبی گفت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر و آغاز سفرهای تابستانی هموطنان عزیز به محورهای شمالی و شرقی کشور و بدنبال آن افزایش حجم ترافیک در روزهای سه شنبه و چهارشنبه، محدودیت های ترافیکی در این محورها اعمال می شود.
    وی به ممنوعیت تردد همه تریلرها از محور هراز اشاره کرد و افزود: تردد هرگونه کامیون و کامیونت به‌استثنای حمل‌کنندگان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 ظهر امروز (سه‌شنبه) تا هشت صبح روز شنبه، 19 تیرماه از محور هراز ممنوع است.
    فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه تردد همه وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه، 18 تیرماه تا دو بامداد روز شنبه 19 تیرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده خاطرنشان کرد: با پیش بینی افزایش حجم ترافیک در روز جمعه، محور هراز از آب اسک به سمت رودهن با اعلام به مأموران پلیس راه که در محل حضور دارند، به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود و این محدودیت اعمال می شود.
    سرهنگ محبی به ممنوعیت‌های محور تهران - فیروزکوه اشاره کرد و گفت: تردد هرگونه تریلر به‌استثنای حمل‌کنندگان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 ظهر امروز، 15 تیرماه تا هشت صبح روز شنبه، 19 تیرماه از تهران به سمت قائم‌شهر و برعکس ممنوع است.
    وی با بیان اینکه در محور امام رضا (ع) ممنوعیت و محدودیت خاصی وجود ندارد افزود: در صورت بروز ترافیک سنگین، پاسگاه‌های پلیس‌ راه‌های کشور با هماهنگی پلیس راه راهور ناجا از تردد همه کامیون‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی جلوگیری خواهد کرد.
    سرهنگ محبی به آمادگی کامل مأموران پلیس راه به صورت شبانه‌روز در محورها اشاره کرد و افزود: با توجه به پیش بینی های پلیس راه در خصوص حجم ترافیک در روزهای آتی، از رانندگان می خواهیم با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی در مسیر حرکت کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط