فونیکسریمکسبهتام

اولین تصاویر از لافراری اسپایدر پیش از نمایشگاه پاریس

به گزارش عصر خودرو: فراری لافراری اسپایدر که تصاویری از آن انتشار یافته به طور رسمی در نمایشگاه پاریس رونمایی می شود. این ابرخودرو با مشخصات فنی مشابه نمونه کوپه و فقط به تعداد ۱۵۰ دستگاه عرضه خواهد شد.

اولین تصاویر از لافراری اسپایدر پیش از نمایشگاه پاریس
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶:۰۰
  • اولین تصاویر از لافراری اسپایدر پیش از نمایشگاه پاریس
  • اولین تصاویر از لافراری اسپایدر پیش از نمایشگاه پاریس
  • اولین تصاویر از لافراری اسپایدر پیش از نمایشگاه پاریس

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  میزان ، بالاخره تصاویر رسمی از فراری لافراری اسپایدر پیش از رونمایی از آن در نمایشگاه پاریس منتشر شد. این تصاویر تنها چند هفته پس از اعلام مدیر عامل فراری، سرجیو مارچیونه مبنی بر وجود نمونه اسپایدر برای سوپراسپرت هیبریدی این شرکت انتشار یافتند.

انتشار اولین تصاویر از لافراری اسپایدر پیش از نمایشگاه پاریس +تصاویر

مشتریان ویژه و کلکسیونرهایی که نمیخواهند تماشای جدیدترین محصول فراری را از دست بدهند مطلع باشند که لافراری اسپایدر در نمایشگاه پاریس رونمایی شده و در نهایت تعداد 150 دستگاه از آن تولید خواهد شد. با این حال اگر قصد خرید یک دستگاه از آن را دارید باید بگوییم که دیر آمده اید. سخنگوی فراری اعلام کرده است : « تمام نمونه های تولید شده پس از یک ارائه اختصاصی برای مشتریان به فروش رفته اند و ثبت سفارشات به پایان رسیده است. »


با اینکه نامگذاری برای این فراری جدید هنوز به طور رسمی صورت نگرفته اما شایعاتی دهان به دهان در فضای می چرخد که احتمالا نام این محصول جدید لافراری آپرتا (به زبان ایتالیایی : باز) خواهد بود. در تصاویر به نمایش درآمده رنگ آمیزی غالب خودرو مشکی به همراه نوارهای قرمز برای روی کاپوت و سپر می باشد. این سبک در داخل خودرو نیز بکار رفته است. یک طراحی داخلی کاملا مشکی رنگ همراه با نوارهای قرمز بر روی صندلی ها. انتظار می رود داشبورد پیشرفته و فرمان پیچیده مسابقات فرمولا وان با تغییرات جزیی در این مدل استفاده شوند.
انتشار اولین تصاویر از لافراری اسپایدر پیش از نمایشگاه پاریس +تصاویر

حذف سقف تاثیر اندکی بر ظاهر اتومبیل گذاشته و هنوز شاهد همان شیشه جلو با شیب تند و انحنای لبه عقب در بالای چراغ ها هستیم. به لطف استفاده وسیع از قطعات فیبرکربنی و اندکی تقویت پیشرانه فراری جدید در عملکرد چیزی از نسخه مسقف خود کمتر ندارد.

با اینکه هیچ گونه جزییات فنی در خصوص لافراری اسپایدر منتشر نشده اما تقریبا میتوان اطمینان داشت که از همان موتور 6٫3 لیتری V12 نسخه کوپه استفاده خواهد کرد که قادر به تولید 950 اسب بخار قدرت میباشد. با این تفاسیر نیازی به توضیح نیست که حداکثر سرعت این سوپراسپرت نیز 220 مایل بر ساعت و شتاب صفر تا صد آن زیر سه ثانیه خواهد بود.

نمونه اسپایدر میتواند همراه با یک سقف پارچه ای باشد اما احتمالا مانند 488 اسپایدر فراری یک سقف هاردتاپ نیز برای آن در نظر گرفته است که با نصب آن تفاوت چندانی بین اسپایدر و کوپه نخواهد بود.

انتشار اولین تصاویر از لافراری اسپایدر پیش از نمایشگاه پاریس +تصاویر

طول، عرض و فاصله دو محور در لافراری کوپه به ترتیب 4702، 1922 و 2650 میلی متر میباشد که قاعدتا نباید در نمونه اسپایدر نیز تغییر زیادی کرده باشد. آئرودینامیک هوشمند و فعال شامل دیفیوزر فعال جلو به همراه لبه های زیر سپر و دیفیوزر و اسپویلر فعال در عقب در نمونه بدون سقف نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

گفته می شود قیمت هر دستگاه از این اتومبیل بیش از رقم 1 میلیون پوند لافراری کوپه خواهد بود که آن را خاص تر میکند. البته از آنجایی که تمام 150 دستگاه قبلا به فروش رفته اند این موضوع مشکل خاصی ایجاد نخواهد کرد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم