فونیکسریمکسبهتام

آماده‌باش پایگاه‌های اورژانس همزمان با موج بازگشت مسافران

عصر خودرو- معاون درمان وزارت بهداشت از آماده‌باش پایگاه‌های اورژانس سراسر همزمان با بازگشت مسافران تعطیلات عید فطر خبر داد.

آماده‌باش پایگاه‌های اورژانس همزمان با موج بازگشت مسافران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، دکتر محمد آقاجانی درباره ترافیک سنگین و توقف خودروها در تونل کندوان در ابتدای تعطیلات عید فطر که مشکلاتی را با توجه به کمبود هوا در تونل  برای برخی از هموطنان  ایجاد کرده بود، گفت: 20 نفر از هموطنان در این تونل دچار احساس خفگی شده بودند که به نزدیک‌ترین پایگاه خارج از تونل مراجعه کردند و اقدامات سرپایی برای آنها انجام شد و خوشبختانه هیچ فردی نیاز به بستری شدن در بیمارستان‌ها نداشت.

    آقاجانی در ادامه با اشاره به موج بازگشت مسافران از مناطق و مراکز تفریحی و تفرجگاهی، اظهار داشت: حجم سفر  به مناطق توریستی و شمالی کشور بسیار زیاد بود و پیش بینی می‌شود که با موج گسترده‌ای از بازگشت مسافران مواجه باشیم.

    وی تاکید کرد: در تمامی مسیرهای کشور، پایگاه‌های اورژانس، بالگردهای اورژانس هوایی و مراکز درمانی در حالت آماده‌باش قرار دارند تا در صورت نیاز به مردم خدمات رسانی کنند.

    بنابر اعلام وب‌دا، معاون درمان وزیر بهداشت ابراز امیدواری کرد که با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، خونسردی، رعایت سرعت مطمئنه و اجتناب از رانندگی در حالت خواب آلودگی توسط رانندگان، شاهد کمترین حوادث در زمان بازگشت مسافران باشیم.

    آقاجانی در پایان یادآور شد: اگر بازگشت مسافران به تدریج صورت گیرد، حوادث نیز کمتر خواهد بود و مسافران می‌توانند به سلامت به آغوش گرم خانواده بازگردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط